Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M50 B25 Med girkasse fra 92 525i. Ledningsnett starter og dynamo osv følger med.

Ca 220 000km

bud over 7000,-

Skrevet
Følger med hjerner å? er veldig interrisert, men mye som må gjøres får å sette motoren i en bil som er opprinnelig 520?..

Jepp alt eletriske for å kunne bruke motoren i en annen bil følger med.

skal ikke være så mye som skal til trur jeg... er det M50B20 du hadde orginalt bør det vel passe rett inn.

Skrevet
Ja stemmer har m50b20 i min nå, og det er orginalt. motoren er i toppstand, bruker ikke olje?..

At motoren er i toppstand tør jeg ikke love. Ang oljeforbruk så er jeg usikker, kjørte bare denne bilen fra sverige og hjem.

Skrevet

Det er nok fullt mulig å sette den rett i en bil og kjøre uten noen overhaling, Motoren gikk veldig bra før jeg tok den ut.

Skrevet
Passer den i en 320? Hadde m50b20 motorn..

Det trur jeg den gjør, men bunnpanne og oljepic-up må byttes vet jeg. Men er ikke sikker om det er noe mere. Det er det helt sikkert noen her på forumet som vet.

Skrevet
Neeineinei, passer ikke i e30, bare i bilen min xD

Joda passer i E30, står ferdig tilpasset med E30 forstilling, klar til å løftes i.

Men ruben92 har ikke E30 ;)

Skrevet

Jumper opp denne. Kan også komme med lavere bud, men bør jo holde seg i nærheten av prisantydningen som er satt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...