sufii Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Hei folkens Kjøpte en brukt veivsensor av en her på forumet og han mente at det skulle fungere. Jeg mistenkte bare at det var veivsensoren som måtte byttes. Så jeg bytta denne med den brukte jeg kjøpte, og monterte xenon i tåkelysa samme dag. Og en dag etter at jeg hadde gjort dette, så har begynt å en slags merkelig ulyd. Som merkes i kupeen også, litt sånn som traktor lyd, men mye svakere selvfølgelig. Og den fusker og slår seg fremdeles av, og merker også at jeg har mistet en del motorkraft, draget er ikke som før. Så lurer på hva problemet kan være? Kan defekt veivsensor eller kamakselsensor føre til at motoren lager ulyder? Noen som kan ta diagnose i Oslo området for meg? Mvh Sufii
sufii Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Dette er en e39 1996 modell, automat 523ia. Kan det ha noe å si at sensoren som ble byttet tilhørte en manuell bil?
Kure Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Hadde begynt med å ta en diagnose på et verksted.
sufii Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Skal det, men ville bare høre om noen hadde vært borti et slik problem før.
Bmwrob Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 kan være flere ting, enklest er jo diagnose. Ta turen innom meg så kan vi ordne noe
sufii Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Send meg tlf nr ditt på om så avtaler vi resten der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå