PenguiN- Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 S14A, har noen få spørsmål..kan sende dem på PM om du har peiling og orker å bruke 2-3 minutt på å svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 200SX forumet er vel det beste for sånt, eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 jo, men er da så dødt der, samt jeg stoler faktisk mer på kunnskapen til sånner som deg Yngve enn randoms jeg ikke "kjenner" på det forumet... kan jo forresten kanskje bare sende deg en PM, du har god greie på den type ting jeg lurer på.. er det greit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Send meg en PM du, har en kamerat som har GOD peil på dette. Så kan jeg prate litt med han når jeg ser han (er syk nå for tiden, men møter han nok imorgen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Jeg har hatt S14a, meget morsom bil, som nå koster lite. sr20 motorene er jo ikke kjent som de beste, men også mange som har gått i mange år. De er lett kjørte og deler i flenge over hele verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg