Gå til innhold

forskjell i lengde på medbringer diff?

R.E.H
 Share

Anbefalte innlegg

lurer på om det er forskjell i lengden på medbringerene på 320i og 325ix diff?

har et problem at mellomakslings splinesn er trykt helt sammen når alt er montert... det skaper endel hopping i bakstellet.. bilen er ombygd fra m20b20 til b25 (e30 87modell)

når jeg monterte b25 motor med 260 kassa, oppsto dette problemet.. må jeg ha bakre del av ix mellomaksling for at dette skal ordne seg? noen som har opplevd dette problemet før?

en gang i verden monterte jeg denne diffen, og mener jeg sjekket at medbringerne bygget like mye ut, men ble usikker etterhvert.. den måtte jo byttes da det ikke var likt feste på ix diff og vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja overføringene er i orden.. demonterte alt fra samme bil, så regnet med det skulle være i orden med rett mellomaksling og alt.. skal ta å sjekke opp lengden imorra! noen som har en mellomaksling å måle lengden på, når helt inntrykt på splines?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, siden alt kommer fra samme bil, kan han og hatt samme problemet?

går det an å løsne akslingen på midten og korte den inn?

er lengesiden jeg bygget om min.

hadde selv b25, getrag 260, ix diff osv på min 320.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diffen ble montert mens jeg enda hadde b20 motorn og 240 kassa.. så kan jo være der noe har skjedd.. fikk ikke målt lengden idag, men håper for all del det bare er det :)

skal si ifra hva jeg finner ut.. men imens, er det noen som har en b25 mellomaksling som kan måle den når den er trykt helt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...