eirwave Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Noen som kjenner til denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30633248 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Den var hvertfall rå!! Rått med CSL luke må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Den var hvertfall rå!! Rått med CSL luke må jeg si. Synes i grunn ducktailen var stygg på e36! e46 derimot, den kan kle den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Syntes det bare ser dumt ut med den CSL luka på e36, den blir for rund til en eller så "firkanta" bil om dere skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Vi skjønner ikke, forklar mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Vi skjønner ikke, forklar mer Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Syns det er rått jeg sender min på lakk etterpå, så blir det montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Snakket med Tarjei på SSP. De som har bygd bilen, han fyren som eide den hadde ikke spart på noe når de jobba på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå