Margido Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Hei. Disse platene som kimmitsport selger: http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... cts_id=488 Er det svinglager på disse? Har noen uorginale som jeg har montert på gule koni, men det er ingen form for sving på uniballn som man kan justere skrått for å si det sånn. Hvordan gjør dere det med svinglager på camberplatene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Er det seriøst ingen som har montert camberplater på sin e36 her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Det er ikke noe svinglager når det er uniballs.. Du bruker bare en skive på toppen av fjærskåla, som pleier å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Ja okei. Trodde uniballen var svingbar også. De universale jeg prøvde måtte jeg shimse med skiver for at plata ikke skulle ligge mot fjærskåla. Fikk ikke sving "funksjon" da, så jeg får håpe at disse som er tilpasset e36 vil funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Det er ikke noe svinglager når det er uniballs.. Du bruker bare en skive på toppen av fjærskåla, som pleier å følge med. hmm rart... mine ksport lager svinger ihvertfall, og det er etter alt jeg kan se uniballs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Hmm, forskjell på merke da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå