Gå til innhold

Hermanoo`s E30 M-Tech 1. Veteran! Snart EU


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Fin oppgradering. Hva er det man egentlig må gjøre for å få sorte DE til å passe på en preface? Mener det er noe kluss med ledningene. Jeg mente selvfølgelig at jeg KJØPER IGJEN IS-interiøret hvis du skaffer deg noe annet :)! Din nisse! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin oppgradering. Hva er det man egentlig må gjøre for å få sorte DE til å passe på en preface? Mener det er noe kluss med ledningene. Jeg mente selvfølgelig at jeg KJØPER IGJEN IS-interiøret hvis du skaffer deg noe annet :)! Din nisse! :lol:

Hæ, må jeg tilpasse? Er det ikke bare plug and play med sorte hella DE og pre-face?? :o

Har BTW lysledningene noe å gjøre med motorledningsnettet? (tror ikke)

hahaha visste jo at du mente kjøpe :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke plug-and-play nei.. Er forskjellige kontakter på pre og face.. Men om du er noenlunde oppegående, har tilgang til kabelsko eller noe i den gata, så bygger du bare om slik at du får gammelkontaktene på nylyktene..

Lysledningsnettet har ingenting med motorledningsnett å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel kjøpt et såkalt "ombyggingskit", som er en liten ledningsstump med to kontakter.. En kontakt der du setter inn den fra preface, og på andre siden facelift som passer på lykta. Du trenger ikke bytte hele lysledningsnettet liksom.. Bare kontaktene. Men, det beste er nok om du ser etter om de passer eller ikke. På noen av bilene mine har de passet rett over..

Et annet alternativ er jo om du kan stikke innom en hugger, eller noen som har kontakter fra facelift som du kan klippe av, så bytter du ut preface-kontaktene og kobler på facelift-kontakter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...