mortenf Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Ønsker å kjøpe komplett innsug til M 50(b25) motor. Skal brukes på M52b25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 jeg har med alt du trenger får å bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Jeg har og, men det er ikke ombygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Herlig! Må tas det litt rolig, og få dette inn med teskje siden jeg er helt "grønn" - finnes det altså innsug som er ferdig ombygget og passer rett på, og noen som må bygges om ? Takk for svar begge to, og takk for tålmodigheten. Har dere noe prisanslag på varene og hva er i "pakken" - f.eks. om det er komplett, om det er m chip og , hva må gjøres uten om å skru ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Du får kjøpt kitt som gjør at det passer rett på, ellers må det modifiseres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 ...og kit finnes her, eller må det kjøpes på GS eller annet sted? Takk for realt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 jeg har med alt du trenger får å bygge om Og det er nærmere bestemt ? - fint om du kan si litt om det, så lærer jeg samtidig, om du har tid ? - har sjekket litt og funnet ut at dette kan være en rimelig måte å få merkbart mer futt uten å gjøre motorbytte eller turbo, men hva er pris på dette komplett ? Takk igjen for realt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Mitt er solgt. De går utrolig fort so hurry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå