martin4x4 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Hei alle sammen. Er på utkikk etter en e46 fra 318 og oppover. Har inntill 70 høvdinger og bruke.Noe som er ihjel kjørt med slitte kammer og lexus lykter er uinnteresangt. Men ellers åpen for forslag. Har en 320 e30 4dørs som kan taes i innbytte eller selges for en ok penge. Er godkjent til november, tror ikke det er så mye og gjøre før den er godkjent en gang til. Det jeg vet om av feil er: kast i skive®,dårlig jording på nærlysa, hull i bakpotta,må skift mansjett venstre aksling for at den skal slutte og lekke servo olje,rust på skjerm venstre skjerm foran. Det har og vert innbrudd i bilen så den trenger ny lås høyre side og hanskerom. Følger med fine 15" sommer felg med dårlige dekk. Eventuelt så har jeg også et par Jeep Cherokeer men dem må du ta kontakt med for og få vite mer. Mvh Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls123 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 kan dette være noe for deg? den går for 62.000.- viewtopic.php?f=40&t=200561&p=2143010#p2143010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martin4x4 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Hei desverre så tror jeg står over den, men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå