SpiXi Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Hei har en 85 mod e 30.har noen problemer. Noen som har et bilde av sikringsboksen sin som er komplett. Tror jeg mangler noen sikringsfond eller reler Andre er at den ikke får bensin. har bytta pumpa som sitter under bilen. Men det sitter en i tanken også som jeg ikke får opp pga hullet den skal opp av er for lite. Noen som har noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Har du prøvd å brokopple bensinpumpe-relet? 30 og 87b(L-jetronic) eller 30 og 87(Motronic) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Hei ja har prøvd det da går pumpa under bilen. Og den jeg tok bildet av fikk jeg ut. Tror det bare er til bensin måleren virka ikke som det satt noe pumpe der. Skal se om filtere mitt er tett nå. også har jeg bestilt 2 nye releer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Var bare de 2 releene som var gått så fikk starta den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå