e30meet Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Vi kjører fullt fokus på utstilling og morro Lørdag, Søndag blir det banekjøring!
HypeTraxX Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Greit å vite. Takk! Forrige E30 Meet, så bodde jeg såppas nærme at jeg kjørte hjem. Men åssen blir programmet på lørdagen? Tror ikke jeg har lest noe om det ennå?
e30meet Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Det blir et felles opplegg denne kvelden, Programmet er ikke klart enda da vi fortsatt jobber med dette. Det er også santhansaften, så vi skal få til en knall aften!
SigurdE36 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Hvordan blir det for oss som ikke har e30, men gjerne vil komme å se på. Er det inngangspenger?
Pedi Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 19 Påmeldte nå! Bare å fortsette å registrere seg! Mye som skjer om dagen under planlegging av treffet! Kommer til å bli helt rått! Håper også at det dukker om mange av modellene som er invitert! Vi hadde trodd det var flere e28 eiere som ville melde seg på! Hvor er dere? Har dere planer om å komme? For min del er det litt avhengig om bilen min er klar. Men jeg skal prøve å få med meg en 5-6 biler i tillegg til meg selv, hvis jeg kommer...
ealoken Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 påmelding kommer snart, må bare finne ut at jeg faktisk er i norge da
e30meet Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 GSbildeler er med som sponsor av treffet. www.gsbildeler.no
e30meet Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 påmelding kommer snart, må bare finne ut at jeg faktisk er i norge da Ja! Du må komme, Du er jo med som sponsor via gs!
stiaanbmwe30 Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 jeg vill melde meg på men e skjønte ikke åssen jeg skulle gjøre det
stiaanbmwe30 Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 jeg vill vere med i gruppa men jeg skjønte ikke åsen jeg skulle gjøre det
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Om du mener i "gruppa" på første side, så må du betale for påmeldinga av treffet SÅ vil navnet ditt bli oppført på siden.
HypeTraxX Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Dèt har økt kraftig med sponsorer siden i fjord! Det liker vi Dette går bare en vei det Hvis jeg skal registrere meg nå. Så veit jeg ikke om jeg får på skilt eller ikke! Kan jeg da skrive skilt nr / prøve skilt da?
e30meet Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Bare skriv inn skiltnr på bilen, Hvis du ikke har dette skriv inn, ukjent. Prøveskilter vet man jo ikke hva man får enda, så det kan du sende en mail om når du får dem ut, eventuelt så skal vi ordne dette på treffet. men det er enkelt og greit for å gjøre et enklere for oss som arrangerer slik at vi også kan nyte treffet!
ealoken Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 påmelding kommer snart, må bare finne ut at jeg faktisk er i norge da Ja! Du må komme, Du er jo med som sponsor via gs! treffet havna midt i mellom to andre treff, så det er i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå