e30meet Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Vi regner med det blir flere deltakere enn hva det var ifjor, så det blir helt rått på utstillinga og på banen! T-skjortene til de som har bestilt frem til nå er sendt ut idag og kommer frem iløpet av 3 dager. Vi har fortsatt noen t-skjorter igjen for salg. http://www.e30meet.com/tees -E30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Mulig det har stått her en plass, men er det to forskjellige priser på bare utstilling og utstilling + banekjøring slik som i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Prisene står både på nettsiden og her, på side en. Prisene er uforandret. 500 for utstilling og 1000 for kjøring Sent from my HTC Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Aaa, lest litt fort jeg da Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Jonassen is registered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Håper E21,E24 og E28 - folket får ut fingeren og melder seg på her også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 19 Påmeldte nå! Bare å fortsette å registrere seg! Mye som skjer om dagen under planlegging av treffet! Kommer til å bli helt rått! Håper også at det dukker om mange av modellene som er invitert! Vi hadde trodd det var flere e28 eiere som ville melde seg på! Hvor er dere? Har dere planer om å komme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Jeg kommer med min vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralston Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Som jeg sa i mail så kommer jeg mest sansynlig også, må bare sjekke med litt annen ferie også. Har ni planlagt noen felles camping/hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har veldig lyst til å komme, men mye jobbing og treff både helgen før og endel etter som må se ann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Det høres bra ut! Det kommer mer info om camping/hotell mot slutten av februar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Idag kom tskjorta i posten! Liker'n jeg ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Såg bedre ut på jentene hehe! Fått min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Høres bra ut! Vi har fått ny sponsor til treffet! SS Performance. Sjekk ut hjemmesiden deres! www.ssperformance.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Jeg stiller i E30 caben så sannt jeg ikkje reiser offshore,byttet jobb å ikkje fått den nye turnusen=) Har vertfall bestillt t-shorte så har jeg deltatt litt med betaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå