e30meet Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Facebook event er her: http://www.facebook.com/events/285909578159747/ Håper dere kan dele dette med venner!! -E30meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Opphold under E30meet 2012. Quality Resort Sarpsborg. 30min kjøring fra rudskogen. Folk må booke hotell selv. via : qr.sarpsborg@choice.no Husk å bruke kupongkode "RUD" i mailen, da får du 12% rabatt. Datoen er 23-24 Juni. Ang camping på rudskogen sitt område denne natten kommer vi tilbake med mer info om dette!! -E30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Kjente jeg gleder meg nå etter å ha sett mange fine e30 idag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Laber interesse så langt - håper folk melder seg på fortløpende nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Idag har vi fått masse grommer premier fra GSbildeler som er en av sponsorene til treffet. Husk GS treffet i Bud førstkommende helg! Vi har mer premier på vei inn, Og ikke minst er våre spesialbestilte pokaler satt i produksjon. Disse er snart på vei til Norge! Husk at vi kun aksepterer forhåndspåmelding til dette treffet. Det gjøres enkelt via siden vår. http://www.e30meet.com/registration Prisen for treffet som nå er åpent for alle modeller av Bmw er følgende: Utstilling med premiering 500,- Utstilling med premiering og banekjøring 1000,- Publikumsinngang er gratis! Vel møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 dette må alle BMW folk få med seg! ÅRets BMW treff på Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Facebook eventen: http://www.facebook.com/events/285909578159747/ Velkommen til treffet!! En liten måned igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Om det er muligheter for det, så selger jeg min "billett" til noen, om det er interesse, og lov fra e30meet-gjengen. Jeg blir desverre ikke hjemme. Så send meg en PM om det skulle være interesse. Det er betalt 1000kr fra meg, altså inkl banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Da er det stor fare for at e23'n dukker opp med gateslicks og coilovers! Om jeg har rukket å få i turbomotoren innen da gjenstår å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Ingen problem å endre billett, jeg kan evnt. Endre navn om vi bestemmer oss for det. Uansett. Billett i innsjekk er ditt bevis. Kommer'to med'samme billett er vi nødt for å kreve dok. På betaling. For sikkerhetsskyld, fint om dere sier ifra om dere selger plassene Synd du ikke kan komme jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Hvor mange på melde er det? Jeg og en med e30 m3 kommer er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Ca 30 pdd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Takk for svar, ehrnst.. Om den blir solgt sender jeg en PM til deg eller profilen til e30meet med bekreftelse og evt nytt navn/nr.. Ja, hadde sett frem til dette, virkelig.. Men bilen står på stedet hvil, og jobb/andre prioriteringer bidrar til at det ikke går, dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Åh, skulle ønske jeg hadde E30 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Åh, skulle ønske jeg hadde E30 nå Det er åpent for alle modeller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå