Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott, da er det oppdatert!

Som man kanskje da har fått med seg har corsa trackday den 23juni på skogen mens vi har utstilling med premiering. Merk at det skal være Cup kjøring denne dagen også.

Vi vil presisere at vi ikke har noe med hva som skjer på banen den 23juni i det hele tatt, vi skal være på et helt eget område denne dagen.

Søndag er det e30meet banekjøring for påmeldte deltakere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveskilt ikke tillat ?? Er det noe dere velger å bestemme selv den dagen, eller er ikke det gyldig lenger til å kjøre på bane med prøveskilt !? Jeg rekker desverre ikke treffet med egen bil, dukker kanskje opp med en annen. Men hadde jeg hatt min egen hadde det nok blitt prøveskilt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sier det er lov med prøveskilt, men at man må ha banen på kjøreseddelen, det er jo HELT umulig.

kan like så godt si at man ikke har lov til å kjøre med prøveskilt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke umulig, det kommer ann på hvilket biltilsyn du bruker, ifjor var det mange som kjørte med prøveskilter hvor det stod vålerbanen på.

Dessuten skal en av oss som arrangerer treffet kjøre med forhandlerskilt som også er prøveskilter, hvor det står rudskogen på, så det er ikke umulig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på, men ønsker mulig å ha en bil på utstilling og kjøre med en annen.

Hvordan gjør jeg da ?

Dessverre er det 1 påmelding 1 bil. For de som melder seg på banekjøringen er deltagelse i utstillingen en "bonus", men må da skje med samme bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er pr bil ja!

Men du kan jo melde opp den ene bilen til kun utstilling med premiering, Man klikker bort banekjøringa i påmeldingsregisteret.

Jeg må ha regnr på bilen du skal ha på banen innen dagen før treffet Yngve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er pr bil ja!

Men du kan jo melde opp den ene bilen til kun utstilling med premiering, Man klikker bort banekjøringa i påmeldingsregisteret.

Jeg må ha regnr på bilen du skal ha på banen innen dagen før treffet Yngve!

Makan. :shock: Hva koster det kun for utstillinga da ?

Skal ha prøveskliter, så det reg nr kan jeg dessverre ikke gi deg.

Syns dere selv at den registreringa for å melde seg på et treff er enkel å grei ?

Måtte jo nesten skrive hva man hadde på seg, og fikk jo ikke kommet videre pga T-shorte mas.

Dere burde gjøre ting så enkelt som mulig.

Forhånds betalt = billigere, kommer du på dagen, må du betale minst 200 kr mere, feks.

Og eller et vist klokkeslett, får man ikke kjøre. Tror dere mister noen "kunder" med at ALT skal gjøres vie pcen.

Så en ting som ingen omtrent går bra. Tekninsk, der MÅ dere ha flere mann og ta gjerne det på biler som skal kjøre dagen før. Alt som er gjort er gjort. Skal vel bruke sånn merke på front ruta eller noe ? Skriv også ned bil, reg nr og fører.

Burde gå rundt å ta det så fort bilen er av hengeren, og står på sin plass. Mye bedre for alle at noen går rundt å tar det. Slipper man masse unødvendig kjøring, kø osv.

Det enkleste er alltid det beste :mrgreen:

Lykke til, så gleder vi oss. :applause::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det hvertfall slik at vi ikke vil ha noe cashflow på treffet, så da får det barevære sånn.

Skal se litt på om vi skal fjerne noen felter på påmeldingen. Vanskelig er det vel ikke?

Blir det e46 yngve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...