e30 tic Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Usikker på om min bestilling gikk igjenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Må en melde seg på, hvis en vare vil opp f.eks lørdagen å se på? Bet. For en dag elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Usikker på om min bestilling gikk igjenom? I boks, da kommer jeg med e30en enten på henger eller for egen maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Den gikk igjennom! Ingen problem der! Vi har pakket og gjort klar noen av premiene og pokaler til vinnere av utstillingen på lørdag! Mye gromme premier! Husk å melde deg på treffet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Spørs om en rekker og komme seg nedover da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Må en melde seg på, hvis en vare vil opp f.eks lørdagen å se på? Bet. For en dag elns Gratis for publikum hvis du ikke har bil ja! Hvis du vil stille ut bilen på lørdagen er du også med i premieringen og loddtrekningen, Koster 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 får ikke e30en opp å gå til treffet men kommer over fjellet i en sliten e34, må få me meg treffe uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Er jeg eneste med E34 som skal kjøre eller? Håper bilen holder lørdagens banekjøring, så jeg får kjørt på E30 meet også da I kveld blir det olje + filterskifte, heving + 4-hjulskontroll med litt annen spissing en før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 hva er det som blir kjørt på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 det er Corsa Italiana på lørdag. De har åpnet opp for alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Driver med nå da Vatn? Ikke kjør i stykker de gamle BMWene på lørdag nå da!!! Da blir det så masse latter av de italienske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Driver med nå da Vatn? Ikke kjør i stykker de gamle BMWene på lørdag nå da!!! Da blir det så masse latter av de italienske at bilen holder regner jeg med (bank i bordet) men ting kan jo skje Blir spennende og se hvordan disse italienerne ligger i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Og husk folkens, autovernet på rudskogen er dyyyrt og bulke sjefen min fikk regning på 69 laken av og kræsje i det. Han kjørte rett inn, så var ikke mye av autovernet som ble ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Driver med nå da Vatn? Ikke kjør i stykker de gamle BMWene på lørdag nå da!!! Da blir det så masse latter av de italienske Hehe. Jeg punkta sammen grenrøret også fikk noen andre til og sveise det. Så måtte av med det nå da det har sprekt i sveisene flere plasser. Håper og få det tilbake i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Og husk folkens, autovernet på rudskogen er dyyyrt og bulke sjefen min fikk regning på 69 laken av og kræsje i det. Han kjørte rett inn, så var ikke mye av autovernet som ble ødelagt For min del blir det bare cruising..har hverken råd til knust bil eller overprisa bølgeblekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå