Dirty Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Skal dette jævla forbannde været ødelegge nok et treff nå da Vi får ta med telt... jeg har pakket telt til å ha over bilen i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Skal dette jævla forbannde været ødelegge nok et treff nå da Vi setter opp endel telt som man kan stå under hvis det kommer noen byger, Lørdagen ser jo rimelig bra ut iallefall! Det kommer også en kar og filmer med et mini helikopter, som vil fly over på utstillingen og banekjøringa, sålenge været er greit og ikke for mye vind! Blir rimelig fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Ta med dere paraply og godt humør så jevner det seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 ...og regndekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Været kan raskt endre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Se her ja - nærmer seg nydelig kjørevær på søndag! Alle som sitter på gjerdet må se og komme seg avgårde! http://www.yr.no/sted/Norge/%C3%98stfol ... torsenter/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Se der ja, det var er klar forbedring hvis noen oppdager at Statoil rakkestad mot formodning skulle ha fått på plass etanolen før anslått så meld straks ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Vasker bilen nå. Kjører gjennom Lillestrøm/Fetsund i morgen, ingen veiarbeid o.l. den veien? Anbefales det en annen kjørerute? Gleder meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Er det noen mulighet for påmelding/betaling der oppe hvis jeg tar turen med bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Er det noen mulighet for påmelding/betaling der oppe hvis jeg tar turen med bilen ? JA, bare kom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Topp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg er ikke troende på noe vis, men jeg vurderer sterkt å sette meg ned ved sengekanten og be om bra vær på søndag. Edit: Hvor mange av de påmeldte er det som skal kjøre på banen på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 For de som har mulighet til det ville det være til stor hjelp om dere kommer og gjør unna innsjekking og teknisk kontroll på lørdagen selv om dere kun skal kjøre på søndag. Da vil det gå raskere og smidigere på søndag for både oss og de som skal kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 For de som har mulighet til det ville det være til stor hjelp om dere kommer og gjør unna innsjekking og teknisk kontroll på lørdagen selv om dere kun skal kjøre på søndag.Da vil det gå raskere og smidigere på søndag for både oss og de som skal kjøre. Jeg kommer i morra hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg har fortsatt et par småting som står igjen på bilen så er litt usikker på om jeg kommer lørdag eller søndag og om noen har en tankmåler til facelift e30 med m20 til overs er jeg veldig interisert i det. Min har kvelda og er litt leit å gå tom for bensin på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå