Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!

e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal dette jævla forbannde været ødelegge nok et treff nå da :evil::twisted::evil::twisted:

Vi setter opp endel telt som man kan stå under hvis det kommer noen byger, Lørdagen ser jo rimelig bra ut iallefall!

Det kommer også en kar og filmer med et mini helikopter, som vil fly over på utstillingen og banekjøringa, sålenge været er greit og ikke for mye vind! Blir rimelig fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som har mulighet til det ville det være til stor hjelp om dere kommer og gjør unna innsjekking og teknisk kontroll på lørdagen selv om dere kun skal kjøre på søndag.

Da vil det gå raskere og smidigere på søndag for både oss og de som skal kjøre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som har mulighet til det ville det være til stor hjelp om dere kommer og gjør unna innsjekking og teknisk kontroll på lørdagen selv om dere kun skal kjøre på søndag.

Da vil det gå raskere og smidigere på søndag for både oss og de som skal kjøre. ;)

Jeg kommer i morra hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt et par småting som står igjen på bilen så er litt usikker på om jeg kommer lørdag eller søndag og om noen har en tankmåler til facelift e30 med m20 til overs er jeg veldig interisert i det. Min har kvelda og er litt leit å gå tom for bensin på banen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...