Gå til innhold

e34 520i 24v 90mod til salgs!SOLGT


ibocan92
 Share

Anbefalte innlegg

Ble litt forvirra her jeg også av hvem som var hvem osv.. Hvis du har to brukere og har valgt automatisk innlogging på begge stedene så logger iPhone inn med den du brukte der sist og pc-en en andre, så du må logge ut den ene du ikke bruker på den den er på, så logge inn med riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eu ok en stund til. Bak sete er slitt. Litt rust på insiden av dørene. Den skuffen på pasasjer side er tatt av pga nøkkel klarte ikke åpne den:s men veldig behagelig får pasasjeren slik:p kommer ikke på noe spessielt nå. Ellers er det ikke fler feil som jeg vet om vertfall. Ingen rust i bensin påfylinga. Ingen bensin lekk fordi jeg har fiksa det. Kanalen er tektylert. Ganske gromt lyd i eksos anleggen. Foresten det er ett lite hull ett sted etter catalysatoren som man jører litt ved tomgang utenifra men merker det ikke når man kjører. Bare å spørre om du lurer på noe mere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge er det på interiøret? Hva for sommerhjul/vinterhjul har du? Elvinduer/elsoltak? :) hilsen alex

Grått teppe. Svart plast. Skinnsete forran. Fargen er noe grått bersh eller hva det heter. Ikke el vinduer, soltak er det. Jeg har tre stk av de hvite med helårs og de forran er det kunn 2stk med helårs. Er det jeg fikk på kjøpet. Ingen risting og kast! Oxo er det rull gardin i bakruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge er det på interiøret? Hva for sommerhjul/vinterhjul har du? Elvinduer/elsoltak? :) hilsen alex

Grått teppe. Svart plast. Skinnsete forran. Fargen er noe grått bersh eller hva det heter. Ikke el vinduer, soltak er det. Jeg har tre stk av de hvite med helårs og de forran er det kunn 2stk med helårs. Er det jeg fikk på kjøpet. Ingen risting og kast! Oxo er det rull gardin i bakruta.

Har du noe bilde av interiøret? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge er det på interiøret? Hva for sommerhjul/vinterhjul har du? Elvinduer/elsoltak? :) hilsen alex

Grått teppe. Svart plast. Skinnsete forran. Fargen er noe grått bersh eller hva det heter. Ikke el vinduer, soltak er det. Jeg har tre stk av de hvite med helårs og de forran er det kunn 2stk med helårs. Er det jeg fikk på kjøpet. Ingen risting og kast! Oxo er det rull gardin i bakruta.

Har du noe bilde av interiøret? :)

Har ikke på mobil men tar bilder imorra i dags lyset så fikser det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...