bmw520 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Nå skjønner jo ikke jeg heller hvorfor folk gidder å kjøpe skru fra hverandre hele interiøret og kjøpe høytalere til 5000+ per sett heller. Man trenger vel strengt tatt ikke å rive ned hele interiøret, å så koste på et frontsett til 5000k for å få god lyd, å værtfall ikke i en E34. Da har man ikke lest mye om bilstereo men å bruke tid å penger på elementer bak, det gidder du, så den komentaren var vel litt tynn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Sikkert interessant dette men kommer ikke inn på siden Hvis du hadde lest det som står midt på skjermen din når du trykker på linken, så hadde du skjønt hvorfor. Nå skjønner jo ikke jeg heller hvorfor folk gidder å kjøpe skru fra hverandre hele interiøret og kjøpe høytalere til 5000+ per sett heller. Man trenger vel strengt tatt ikke å rive ned hele interiøret, å så koste på et frontsett til 5000k for å få god lyd, å værtfall ikke i en E34. Da har man ikke lest mye om bilstereo men å bruke tid å penger på elementer bak, det gidder du, så den komentaren var vel litt tynn +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Har byttet ut de originale 5,25" foran, med SONY 5,25" 3-veis høyttalere. Forskjellen var ikke enorm, men likevel betydelig. Akkurat hva jeg var ute etter. Takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Sikkert interessant dette men kommer ikke inn på siden Hvis du hadde lest det som står midt på skjermen din når du trykker på linken, så hadde du skjønt hvorfor. Trodde du kunne fikse det jeg da Kopiere kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 www.bassbrothers.no kjøp focal a130 komponent fremme og koax bak. eventuelt noe i polyglass serien om du vil kjempefornøyd med focal sine høyttalere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå