tic`n Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Lurte på om senkesett som er beregnet på 6syl går over på 4syl?(fjærer og dempere) Dette er til e36 Hvis ikke har jeg et senkesett til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Spørs vel hvilken 6syl det er snakk om det. TROR det er likt på 320i, 318i, 318is og 316i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Ifølge papirene, så skal det passe 320,325,328.. Men satt nå også å så på det nå,at settet skal passe sedan og coupe.. Men jeg har touring.. Så da passer det vel egentlig ikke uansett.. Det som egentlig er problemet, er at jeg skulle hatt nye dempere forran. Så hadde tenkt å ta demperene fra dette settet.. Men siden det er litt dumt å dele opp settet, så vurderer jeg rett og slett å selge unna dette. Samt det som sitter på bilen nå, og kjøpe meg nytt justerbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå