ervik Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Har nå endelig kjøpt meg en E39 igjen etter en lang periode på skolebenken. Denne bilen har jeg store planer for, noe jeg ser for meg å bruke flere år på ettersom jeg ikke har noen plan om å selge bilen igjen. Bilen i seg selv har en del skjønnhetsfeil, men den virker til å være i god teknisk stand og overraskende lite rust for å være en såpass gammel bil. Jeg kjøpte bevist en eldre bil som jeg kan ha som hobby, ettersom jeg jobber på båt og har mye tid til overs når jeg er hjemme om dagene mens kjerring og barn er på skole og hos dagmamma Planer fåreløbig:UtførtBestilt- Hella frontlykter- Hella Baklykter- Originale sideblink- M-tech nyrer- M5 fanger fremme og bak- M5 speil- M5 spoiler - M-tech lister- M-tech Ratt - Ny eksos- Nye matter- Instrumentringer- Ordne bulker og rust- Nye felger/resturere felger- Motorbytte, samt tiptronic gear kasse- Originale spott-lys i kartlampe- Original CD/radio spiller- Elektriske seter- Fjerne hengerfeste- Nye skilt og skilt holdere- Subb invendig i kupe - Elektrisk rullegardin- Xenon- Godkjent senkesett og felger i vognkortJusterbart senkesett & 19" m6 felger(Kopi)Det kan virke som forrige eier har tatt godt vare på bilen og byttet ut mange slitedeler den siste perioden. Men bilen skriker likevel etter ordentlig stell. Ut i fra interiøret så det ut som om den var brukt som en arbeidsbil, skittent og oljeflekker over hele interiøret, dette tok jeg første dag så godt jeg kunne, men det gjenstår noen gode timer før jeg er fornøgd.Sjefen har funnet seg godt til rette Motor rommet har ikke blitt vasket ordentlig på en stund, så her har jeg en jobb å gjøre.strøkent ble det ikke, men absolutt mye bedre.For en stund fremover blir det bare gjort små oppgraderinger, og ellers bruke tiden på å gi bilen ordentlig stell ettersom jeg har brukt nokk penger for øyeblikket.Byttet ut de originale blinklysene, synes bare det tok seg godt ut.Baklyktene synes jeg er ok, så disse blir værende på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Denne har vel vært på bimmers før tror jeg? men får gratulere med e39 igjen iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 joda, bilen har vert eid av en som har vert fast bruker på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 var noe kjent med den ja personlig ville jeg byttet frontlampene... bare for å bryte isen litt her men du har nok helt sikkert noen planer for bilen allerede tenker jeg, som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 hehe, de frontlampene er noe av det første som skal bort! må bare spare opp til noen nye først har store planer for bilen, setter muligens opp en liste over fremtidige planer når jeg tar meg tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 spenend dette her føler med var veldig fin den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Takker for det vktdaniel, var en spennende e39 du hadde på gang og ser jeg! Noen som har god peiling på original buissness cd/radio spiller? Jeg har skaffet meg en radiodel i fra en 2002 mod, og jeg har den originale cd-spilleren i fra 96, alle koblinger har 100% passform, men den vil ikke fungere. Når jeg starter bilen er det lyd fra radioen i noen minutter uten noen form for funksjon, utenom knappene på rattet. cd-spilleren lyser men ikke radioen, hører snakk om noen pinner mellom cd-radio som ble endret i 2001? Noen forslag?? PS: det er ikke den på bilde, men lik, bortsett fra cd-spiller som har noen ekstra knapper med justering av bass etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 hvor hene i bergen er det du holder til jeg vet at han som driver bilradio spesialisten i bergen har ganske god greie på dette jeg har også samme spiler i min bil men jeg har en adapter bak spilleren er mulig det er en sånn du må ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 det er mulig!! jeg bor i fyllingsdalen! hvor i bergen kan jeg finne tak i han? synes det ser så forferdelig ut med en liten uoriginal cd spiller i e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 han holder til på nestun gå in pa denne linken http://www.bilradiospes.no/a/?aid=a510 han er oppe til 7 i dag og beklager alle di skrive feilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 er einig i att du må ha en av disse spilerene som ser orginal ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 tusen hjertelig! jeg er på sjøen nå, så skal kontakte han når jeg får tid noen par skrivefeil kan vi klare oss med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 rette farven hvilken motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 523ia 2.5l har planer om motorbytte fra en donor bil når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 går vel godt 2.5 literen og har ikkje prøvt den men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå