Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jsjte3fjzz5mo1htgm9x.jpg

Er da reist på jobb, så det blir ikke gjort så mye på en stund, tok et dårlig mobilbilde før jeg dro :P ellers har bilen vert på EU-kontroll, og det viste seg til at det var rust på høyre bremserør fremme og noen greier kjerringa ikke klarte å forklare meg :x i tillegg til at senkesettet ikke var inskrevet i vognkort, har godkjendt 3 biler med senkesett bare med TUV papirer før, så trodde ikke det skulle være et problem :P meen har bestilt time hos biltilsynet og regner med det skal gå i orden :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er på sjøen, så det var nokk ikke meg :) er m6 replica felger jeg har. Kan gi en lyd om jeg er på nærbø en gang, så kan vi kansje ta noen bilder av bilene side om side :)

Skrevet
du må bare gji et pip nå du vil hilse på :) hadde våre gøy å tatt bilder

Det skal jeg gjøre :)

Har montert "ny" cd spiller, original spiller fra en 1999 mod. Spilleren funker men displayet er det ikke liv i :roll: har en aning om at en av ledningene kan være dårlig, men hvor #-o

om noen har erfaring eller tips, hadde det vert supert!

Skrevet

Kommer lys i knappene rundt displayet når jeg "rigler" på ledningene helt inn til enheten, så det ligger noe her, men selve displayet er likevell blankt og knappene uten funksjon :? enklere å forklare med bilder, men får ikke lastet opp for øyeblikket. Noen som vet om jeg må ha noen overgangskabel selv om kabelen passer 100% ? dette displayet er av den "nye" typen, menst det som stod i når bilen ble levert var av gamle typen

Skrevet

Har satt inn en original business spiller :)

scu6uwvucr3msn69ms1v.jpg

Men det skulle så klart ikke være så lett, spilleren fungerer utmerket! men jeg får ikke liv i displayet. Får lys i knappene, men ingen funksjon :?

Satser på bilradiospesialisten kan komme til hjelp :)

jj2jmed85m8fcesi9k0s.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg endelig fått spilleren til å fungere som den skal :)

q8ymohl0iu80qvo5e5gh.jpg

swvoh3cf6xy95lys0rig.jpg

combatkit sine magiske fingrer ordnet susen!

har hatt litt problemer med bilen i det siste, der bilen har gått som en lada. combatkit hadde en mistanke om at problemet var pga gåen veivsensor, så han hjalp meg (han gjorde hele jobben :P ) å skifte veivsensor, problemet løst :) han har i tilleg lagt opp kabel for de originale spotlysene i taklampen som jeg skal montere :)

Ellers har jeg fått godkjendt senkesett og felger i vognkortet!

• 1 month later...
Skrevet

Lite som skjer her for tiden, planene om M-fangere får vente en stund til. Har invistert i ny dynamo og servopumpe, kjedelig å bruke penger på noe nødvendig, men godt når ting er på stell :)

Ellers har jeg fått litt futt i baksetet

g9tnzy6y8gns2ljq24bw.jpg

Liker å ha muligheten til å slå av og på forsterkeren, da det for så vidt er skjeldent i bruk, og la derfor opp til knapp istedenfor remote, gjemte den vekk så godt som mulig samtidig som den er lett tilgjengelig.

ou199bpczb95416ibuzl.jpg

Ikke noe anlegg å skryte av, men lyden blei ok siden det er minimalt med lyd som går tapt i bagasjerommet da både subb og bassrør er plassert inne i bilen

hydj9bjnwaqmwaqkdpx6.jpg

Skrevet
Da har jeg endelig fått spilleren til å fungere som den skal :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

combatkit sine magiske fingrer ordnet susen!

har hatt litt problemer med bilen i det siste, der bilen har gått som en lada. combatkit hadde en mistanke om at problemet var pga gåen veivsensor, så han hjalp meg (han gjorde hele jobben :P ) å skifte veivsensor, problemet løst :) han har i tilleg lagt opp kabel for de originale spotlysene i taklampen som jeg skal montere :)

Ellers har jeg fått godkjendt senkesett og felger i vognkortet!

Eg har denne taklampen montert med har ikke orket å lete etter 12volt fast spenning enda. Hvor tok dere 12V fra til "spotlysene"? Er disse små røde sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...