Gå til innhold

Ervik's e39

ervik
 Share

Anbefalte innlegg

jsjte3fjzz5mo1htgm9x.jpg

Er da reist på jobb, så det blir ikke gjort så mye på en stund, tok et dårlig mobilbilde før jeg dro :P ellers har bilen vert på EU-kontroll, og det viste seg til at det var rust på høyre bremserør fremme og noen greier kjerringa ikke klarte å forklare meg :x i tillegg til at senkesettet ikke var inskrevet i vognkort, har godkjendt 3 biler med senkesett bare med TUV papirer før, så trodde ikke det skulle være et problem :P meen har bestilt time hos biltilsynet og regner med det skal gå i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
du må bare gji et pip nå du vil hilse på :) hadde våre gøy å tatt bilder

Det skal jeg gjøre :)

Har montert "ny" cd spiller, original spiller fra en 1999 mod. Spilleren funker men displayet er det ikke liv i :roll: har en aning om at en av ledningene kan være dårlig, men hvor #-o

om noen har erfaring eller tips, hadde det vert supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer lys i knappene rundt displayet når jeg "rigler" på ledningene helt inn til enheten, så det ligger noe her, men selve displayet er likevell blankt og knappene uten funksjon :? enklere å forklare med bilder, men får ikke lastet opp for øyeblikket. Noen som vet om jeg må ha noen overgangskabel selv om kabelen passer 100% ? dette displayet er av den "nye" typen, menst det som stod i når bilen ble levert var av gamle typen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt inn en original business spiller :)

scu6uwvucr3msn69ms1v.jpg

Men det skulle så klart ikke være så lett, spilleren fungerer utmerket! men jeg får ikke liv i displayet. Får lys i knappene, men ingen funksjon :?

Satser på bilradiospesialisten kan komme til hjelp :)

jj2jmed85m8fcesi9k0s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg endelig fått spilleren til å fungere som den skal :)

q8ymohl0iu80qvo5e5gh.jpg

swvoh3cf6xy95lys0rig.jpg

combatkit sine magiske fingrer ordnet susen!

har hatt litt problemer med bilen i det siste, der bilen har gått som en lada. combatkit hadde en mistanke om at problemet var pga gåen veivsensor, så han hjalp meg (han gjorde hele jobben :P ) å skifte veivsensor, problemet løst :) han har i tilleg lagt opp kabel for de originale spotlysene i taklampen som jeg skal montere :)

Ellers har jeg fått godkjendt senkesett og felger i vognkortet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lite som skjer her for tiden, planene om M-fangere får vente en stund til. Har invistert i ny dynamo og servopumpe, kjedelig å bruke penger på noe nødvendig, men godt når ting er på stell :)

Ellers har jeg fått litt futt i baksetet

g9tnzy6y8gns2ljq24bw.jpg

Liker å ha muligheten til å slå av og på forsterkeren, da det for så vidt er skjeldent i bruk, og la derfor opp til knapp istedenfor remote, gjemte den vekk så godt som mulig samtidig som den er lett tilgjengelig.

ou199bpczb95416ibuzl.jpg

Ikke noe anlegg å skryte av, men lyden blei ok siden det er minimalt med lyd som går tapt i bagasjerommet da både subb og bassrør er plassert inne i bilen

hydj9bjnwaqmwaqkdpx6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått spilleren til å fungere som den skal :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

combatkit sine magiske fingrer ordnet susen!

har hatt litt problemer med bilen i det siste, der bilen har gått som en lada. combatkit hadde en mistanke om at problemet var pga gåen veivsensor, så han hjalp meg (han gjorde hele jobben :P ) å skifte veivsensor, problemet løst :) han har i tilleg lagt opp kabel for de originale spotlysene i taklampen som jeg skal montere :)

Ellers har jeg fått godkjendt senkesett og felger i vognkortet!

Eg har denne taklampen montert med har ikke orket å lete etter 12volt fast spenning enda. Hvor tok dere 12V fra til "spotlysene"? Er disse små røde sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...