ervik Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Er da reist på jobb, så det blir ikke gjort så mye på en stund, tok et dårlig mobilbilde før jeg dro ellers har bilen vert på EU-kontroll, og det viste seg til at det var rust på høyre bremserør fremme og noen greier kjerringa ikke klarte å forklare meg i tillegg til at senkesettet ikke var inskrevet i vognkort, har godkjendt 3 biler med senkesett bare med TUV papirer før, så trodde ikke det skulle være et problem meen har bestilt time hos biltilsynet og regner med det skal gå i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 du va ikkje på nærbø i går vel så en heilt lik min å din farve men hadde sølv farga M5 felger det har vel ikkje du? va en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg er på sjøen, så det var nokk ikke meg er m6 replica felger jeg har. Kan gi en lyd om jeg er på nærbø en gang, så kan vi kansje ta noen bilder av bilene side om side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 du må bare gji et pip nå du vil hilse på hadde våre gøy å tatt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 du må bare gji et pip nå du vil hilse på hadde våre gøy å tatt bilder Det skal jeg gjøre Har montert "ny" cd spiller, original spiller fra en 1999 mod. Spilleren funker men displayet er det ikke liv i har en aning om at en av ledningene kan være dårlig, men hvor om noen har erfaring eller tips, hadde det vert supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Kommer lys i knappene rundt displayet når jeg "rigler" på ledningene helt inn til enheten, så det ligger noe her, men selve displayet er likevell blankt og knappene uten funksjon enklere å forklare med bilder, men får ikke lastet opp for øyeblikket. Noen som vet om jeg må ha noen overgangskabel selv om kabelen passer 100% ? dette displayet er av den "nye" typen, menst det som stod i når bilen ble levert var av gamle typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Har vert på en liten tur til Voss med noen lokale entusiaster. Bildene er tatt av Frode D & Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Bilder tatt av BRIO LasseEllingsen BRIO ChristerM ervik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 lennyzcoupe vktdaniel Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 masse kule bilder av glisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 ja ble en del:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Har satt inn en original business spiller Men det skulle så klart ikke være så lett, spilleren fungerer utmerket! men jeg får ikke liv i displayet. Får lys i knappene, men ingen funksjon Satser på bilradiospesialisten kan komme til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Da har jeg endelig fått spilleren til å fungere som den skal combatkit sine magiske fingrer ordnet susen! har hatt litt problemer med bilen i det siste, der bilen har gått som en lada. combatkit hadde en mistanke om at problemet var pga gåen veivsensor, så han hjalp meg (han gjorde hele jobben ) å skifte veivsensor, problemet løst han har i tilleg lagt opp kabel for de originale spotlysene i taklampen som jeg skal montere Ellers har jeg fått godkjendt senkesett og felger i vognkortet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Lite som skjer her for tiden, planene om M-fangere får vente en stund til. Har invistert i ny dynamo og servopumpe, kjedelig å bruke penger på noe nødvendig, men godt når ting er på stell Ellers har jeg fått litt futt i baksetet Liker å ha muligheten til å slå av og på forsterkeren, da det for så vidt er skjeldent i bruk, og la derfor opp til knapp istedenfor remote, gjemte den vekk så godt som mulig samtidig som den er lett tilgjengelig. Ikke noe anlegg å skryte av, men lyden blei ok siden det er minimalt med lyd som går tapt i bagasjerommet da både subb og bassrør er plassert inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Da har jeg endelig fått spilleren til å fungere som den skal [ Bilde ] [ Bilde ] combatkit sine magiske fingrer ordnet susen! har hatt litt problemer med bilen i det siste, der bilen har gått som en lada. combatkit hadde en mistanke om at problemet var pga gåen veivsensor, så han hjalp meg (han gjorde hele jobben ) å skifte veivsensor, problemet løst han har i tilleg lagt opp kabel for de originale spotlysene i taklampen som jeg skal montere Ellers har jeg fått godkjendt senkesett og felger i vognkortet! Eg har denne taklampen montert med har ikke orket å lete etter 12volt fast spenning enda. Hvor tok dere 12V fra til "spotlysene"? Er disse små røde sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå