Mikael-B Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Har du fortsatt hengerfestet? Interessert i å selge? komplett med elektrisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Det har jeg Når det gjeld det elektriske er jeg litt usikker på om det er noe å selge siden jeg tror det er av typen "hobby-kobling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ble mørkt ute før jeg ble ferdig, så det ble lite med bilder, får ta noen nye i dagslys og nyvasket bil.. ble utrolig fornøyd, nesten ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Har ennå ikke kommet så langt at jeg har fått vasket og polert bilen, slenger ut noen flere bilder etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 fett dette here Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 fett dette here Takker for det! synes selv det ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 neste blir å sette i en slik, med telefon muligheter og kjørekomputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Lurer på å skifte gearkassen fra vanlig automat til tiptronic etter hvert, da dette er et stort savn! er det noen som vet hva som må til utenom å bytte selve gearkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 har du skiftet heile bakpotta elle bare endestuss? skulle hatt noe slikt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 har du skiftet heile bakpotta elle bare endestuss? skulle hatt noe slikt selv Hele bakpotten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 DA ER DET BARE Å JOINE PÅ CRUISING! viewtopic.php?f=9&t=224976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Har vert på familietur med e39'n, utrolig god bil på langkjøring! Fikk så klart min del av turen i baksete med minin DVD spiller bak må være en av mine bedre invisteringer, stilt og rolig nesten hele turen Og like hel tilbake i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 De gamle depolyktene selges, samt Business CD/radio spiller og display dersom noen er intr. viewtopic.php?f=14&t=225354&p=2394038#p2394038 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå