D.Toft Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 øvelse gjør mester. bare å komme det. eg kan ta den av
ervik Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 øvelse gjør mester.bare å komme det. eg kan ta den av hehe, ja må jo prøves Ja kansje jeg skal ta meg en tur ut i uka om du er hjemme
D.Toft Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 er hjemme eg. passer ikke tirsdag og onsdag..
ervik Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 den er go, prøve på torsdag da muligens
ervik Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Har endelig fått tid til å bytte servopumpa, bilen ble som natt og dag! ingen ulyder når jeg svinger, og jeg kan faktisk svinge på tomgang Er ikke store garasjeplassen jeg har tilgjengelig, men setter stor pris på den plassen jeg har slik som det regner om dagene. Som vanlig var sjefsmekanikeren min på plass for å vise meg hvordan det skal gjøres Brukte siden i linken nedenfor mye til veiledning, utrolig stor hjelp! http://tis.spaghetticoder.org/ Ble endelig såpass mørkt ute at jeg fikk se hvordan det ble med spottlysene i taket Uten
ervik Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Er begynt å bli litt lei av at motorrommet gang etter gang skal være skittent av olje fra oljebeholderen til servopumpen. Grunnen til at denne leker er fordi kapasiteten til den originale beholderen er svert liten, vesken blir fort varm og vil derfor leke ut luftehullet på lokket. Fant en litt artig sak på nett, en noe større beholder i aluminium lignende på den nedenfor, håper da å slippe dette problemet og lille frustrasjonen!
D.Toft Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 kjekt me garasje, man må ikke klage på plassen. den beholderen, HVOR fant du den?
ervik Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Det var det. Må vell gå an å lage en på et vis, er vel ikke så alt for kompliserte greier?
D.Toft Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 finne en som sveiser alu, så ordner det seg
ervik Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Fant faktisk et alternativ fra GSBildeler til 590,-
Bjornhbjelland Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Det der har eg irritert meg over og. Tørker kvar gong eg er under panseret. Vist du kjøper så forventer eg bilder og resultat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå