ervik Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Er veldig irriterende Reiser på jobb onsdag i 3 uker, så blir ikke før jeg kommer hjem, men bilder og resultat skal jeg ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Vil gi bilen en ordentlig polering når jeg kommer hjem, noen som har tips om bra poleringsmiddel og utstyr for en mørkegrønn bil uten at det skal koste skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Har ikke du oxfordgrønn farge? Den lakken (om den er original) er forholdsvis hard å polere. Dvs. at du trenger ganske grove midler for å ta dypere riper enn swirls (vaskeriper). Mitt tips er en roterende poleringsmaskin, lilla Scholl 145mm pute og Scholl S03Gold. Som andre steg, for å fjerne hologrammer som kommer fra første steget, anbefaler jeg oransje Scholl og Scholl S30+. Alle produktene, bakplater og poleringspad'er fåes kjøpt på Shinearama.co.uk, der er det ganske billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Som Mikael-B sier, Scholl s03 som groveste steg, alternativt S17 for å fjerne litt kjørespor, og gå over med S30 eller S40 til slutt. Komboen jeg kjørte var s03, s30 og til slutt s40. på min som er Schwarz 2. Jeg føler lakken er forholdsvis myk på den faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Takker for svar! ja det er oxford, dette blir nokk min fremgangsmåte, er det lang leveringstid fra Shinearama.co.uk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Neida, avhengig av hva de har på lager pleier det somregel å bruke fra 5 dager til 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Neida, avhengig av hva de har på lager pleier det somregel å bruke fra 5 dager til 2 uker. Ok, takker! skal ikke se bort i fra du får en PM etter hvert. Jeg er har null peil på slikt...... Jeg har en billig poleringsmaskin fra biltema, er denne brukendes her? eller må en kjøpe fra samme nettside med pad som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Baklyktene mine er begynt å ta kvelden så må kjøpe noen nye, vurderer å kjøpe originale hella lykter fra 2001-03, noen som vet om dette er plug and play? Overgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 jeg har slike på min. nye hull må borres. kan ikke se noe overgang, men det kan du sjekke selv om du tar turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Tar turen når jeg kommer hjem jeg, kommer hjem 3 okt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 gaaaaad.... SÅ lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Jepp, sånn er det å være arbeidskar er ikke så langt unna, holder oss for det meste på CCB og Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Koed har originale Hella baklykter som passer til pre facelift biler. Er slikt som combatkit seier, at det må bores et lite hull for å få den tilpasset, men resten er plug and play. Får med et slags adapter med overgang som gjør at Celis stripene bak og fordelingen er korrekt! Gå til www.koed.no og søk på produktnr: www1793 skal finne disse: https://www.koed.no/2.2.asp?billede=541 ... 55773&nr=1 Absolutt å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Koed har originale Hella baklykter som passer til pre facelift biler. Er slikt som combatkit seier, at det må bores et lite hull for å få den tilpasset, men resten er plug and play. Får med et slags adapter med overgang som gjør at Celis stripene bak og fordelingen er korrekt! Gå til http://www.koed.no og søk på produktnr: www1793 skal finne disse: https://www.koed.no/2.2.asp?billede=541 ... 55773&nr=1 Absolutt å anbefale! Er dette originale hella lykter da? var grei pris på de virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Orginale Hella lykter det der ja Fin forskjell på orginale og uorginale er at ryggelyset har mellomrom mellom bunn av lykt, det har de ikke på uorginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå