D.Toft Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 rart eg ikke har den overgangen på min bil da. mine lys lyser som dem skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Ballasteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 ja den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Sikker på den ikke ligger gjemt bak en plass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 er vel dem her jeg har, www10405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 www10405 er fra og med 9/2000, www12999 er til og med 9/2000, så må vell være sistnevnte jeg må ha.. Merkelige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ikke mye som skjer her om dagene, har brukt det meste av mnd's tid og penger på å få fullført styrmannspapirer, håper og ber om at søknaden blir godkjendt Har i det minste tatt meg tid til å skifte om til vinterdekk og polert bilen. 15" og senket bil er ikke spessielt behagelig, neste sesong blir det garantert nye vinterfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 jøss sprekere vinter hjul en meg jo hehe tror eg og oppgradere litt neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hehe, jeg blir like skuffet vert år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nye baklykter Bestilt Satser på disse ligger klar i posten når jeg kommer hjem fra jobb om 3 uker Her er forrøvfrig grunnen til at jeg "måtte" ha nye, finn en feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Flott bil Hvilke baklykter gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Det ble Schmiedmann sine facelift lykter, varenr.63210024983 Forstod det slik at det ikke er originale hella lykter, men er det nærmeste en kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Holder for det meste til i bergen havn for tiden, så jeg fikk lurt meg innom postkontoret og hentet pakken. Her skal alt være, ballastere, ledninger og fester Gleder meg veldig til å gå på fri og få montert disse nå! Har fått godkjendt styrmannspapirene mine og nå, så da blir det forhåpentligvis litt bedre tid til bilkos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Lyktene er endelig montert og må si det gjorde underverk! Kjerringa har kameraet, så det blir dårlig med bilder utenom noen crapy mobilbilder. Neste blir et forsøk på resturering av sommerfelger Gamle depolykter, som var begynt å smelte fra insiden Fysj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Ble rått med Hella lyktene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå