AronG Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Har litt forskjelligt liggende i skru-lokalet eg tenker å selge unna iom eg skal bytte lokale og eg har ikkje bruk for delene lengre. Har ikkje heilt oversikt over alt av deler, skal få sett over det og tatt bilder Hadde ein e34 delebil, men denne er kastet på dynga.. Sitter igjen med noken 18" Breyton Magic felger til den e34'n, se her for mer info: viewtopic.php?f=18&t=204393 Har også 2stk gule Koni bakdempere til e34 igjen etter delebilen som selges Hadde også ein m50b25 bunndel fra e34, denne er solgt i lag med m50b25 el-nett med hjerne, m50b25 komplett innsug med fuel-rail'en. Har 6 stk coiler fra m50b25, alle fungerer 1 stk coil fra m20b25 (e34) Fant noken Nissan S13 coiler også, til ca18det. Har komplett trimoppsett til ca18det også.. m50b25 orginal toppakning, ubrukt m50b25 radiator med oljekjøler E30: m20b25 preface delemotor og Getrag 240 girkasse, frostpluggene er blitt slått ut av blokka og har ikkje vore start på motoren når eg har hatt den. Motoren kan selges i deler, eller samla for ein billig pæng Av deler her er det m20 starter, svinghjul og clutch, fordeler, rotor, pluggledninger, innsug, el-nett (trur ikkje det er 100% komplett, meiner det mangla triggersensor), dyser, bunnpanne etc. Getrag 240-kassa (lekker ikke olje, kom ut av luftinga iom den sto på høykant) Seidl bakrute-senker til e30 Baklykter, ikke 100% strøkne men heile og fine, selger kun om eg får et bra bud, eller bytte i orginale preface-lykter Diverse hjerner, husker ikke hva som er hva, men her er bilder: Fant et deksel til Brock B1 felg om noken har bruk for Et par forskjellige kjedelige orginale ratt til e30/e34 ligger vel også å slenger. Berre å gje bud Frakt kommer i tillegg om det må sendes noke, ellers kan det hentes på Lindås (ca 45min nord for Bergen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Har du pluggledninger og starter? til m20 med fordeler med kammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Har du pluggledninger og starter? til m20 med fordeler med kammen? Det har eg, meiner eg har rotoren også om du har bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Då har eg fått lagt til bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvindrr Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 hvor mye skal du ha for m50b25 blokken med alt tilbehør? (ledningsnett, ECU og innsug osv) Hvor i verden befinner dette seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 hvor mye skal du ha for m50b25 blokken med alt tilbehør? (ledningsnett, ECU og innsug osv)Hvor i verden befinner dette seg? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Har litt forskjelligt liggende i skru-lokalet eg tenker å selge unna iom eg skal bytte lokale og eg har ikkje bruk for delene lengre. Har ikkje heilt oversikt over alt av deler, skal få sett over det og tatt bilder E34: Det eg har er ein e34 525i 12v delebil uten motor, gir og interiør (bortsett fra dashbord). Har sveist diff, stikkakslinger, bra bagasjeromsluke, mellomaksling, ruter, div greier frammi motorrommet. Vær rask, blir kasta om i løpet av neste veke! Har noken 18" Breyton Magic felger til e34, slike som på bildet. Litt usikker på dimensjonene, men meiner det sto 225 dekk på framme og 255 bak. Meiner også at det var ok dekk. Går for 5000kr for alle 4 felgene. Har også ein m50b25 bunndel fra e34 - kjølevannskanalene såg litt rusta ut, men toppen sprakk, så har ikkje fått på ny. Kan selge blokka komplett billig, eller så kan stasj'et som er festa på blokka, dynamo, vifte, viftereim, bunnpanne med sump i framkant, oljefilterhus etc selges for seg. Har 6 stk coiler fra m50b25, alle fungerer 1 stk coil fra m20b25 (e34) Fant noken Nissan S13 coiler også, til ca18det. Har komplett trimoppsett til ca18det også.. m50b25 non-vanos ledningsnett - komplett. Ingenting er kløpt, mangler berre et lite plastdeksel som holder dyseledningene samlet. m50b25 fuel-rail med dyser (orginalt) m50b25 innsug med spjeldhus og innsugsbelg m50b25 orginal toppakning, ubrukt m50b25 radiator E30: m20b25 preface delemotor og Getrag 240 girkasse, frostpluggene er blitt slått ut av blokka og har ikkje vore start på motoren når eg har hatt den. Motoren kan selges i deler, eller samla for ein billig pæng Av deler her er det m20 starter, svinghjul og clutch, fordeler, rotor, pluggledninger, innsug, el-nett (trur ikkje det er 100% komplett, meiner det mangla triggersensor), dyser, bunnpanne etc. Getrag 240-kassa Seidl bakrute-senker til e30 Baklykter, heile og fine, selger kun om eg får et bra bud Diverse hjerner, husker ikke hva som er hva, men her er bilder: Fant et deksel til Brock B1 felg om noken har bruk for Et par forskjellige ratt til e30/e34 ligger vel også å slenger. Berre å gje bud Frakt kommer i tillegg om det må sendes noke, ellers kan det hentes på Lindås (ca 45min nord for Bergen) Du har ikke den subbeplata under motoren til E34 også luftfilterboks til M50B25 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Den subbeplata har eg ikkje, men mulig eg har luftfilterboksen, skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Hvor mye skal du for M50B25 radiator'n hvis du fortsatt har den? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Har den endå, er 500kr grei pris for ein raddis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 mye for baklykter med frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Dynamo? Tilstand? Ampere? Merke? (har Valeo men usikker om det spiller noen rolle om jeg bruker Boch) Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris-85 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 hei.. har du vindusheiser til 2 dørs e30?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Dynamo?Tilstand? Ampere? Merke? (har Valeo men usikker om det spiller noen rolle om jeg bruker Boch) Pris? Til m20 eller m50? Har ein ekstra til m20 liggende, og har ein til m50 som står på bunndelen, men den tenkte eg å selge komplett. Skal sjå om eg får sjekka det i dag hei.. har du vindusheiser til 2 dørs e30?? Det har eg ikkje. Har til e34, men tviler på det passer. Noken som veit..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå