OTffs Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Har lyst på bur i e30en, helst chrome bur som er skrudd, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Foreløbig er jeg bare ute etter å sjekke priser, men vet aldri Må være skrudd bur så jeg får det inn og ut ved diverse krav Hel eller halvbur med kryss. Mvh, OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 er det alu-bur du skal ha da? det er forøvrig kun for show off. vanlig bur kan du lage selv med pedersen selvbygger bur. alt bak framstolene kan sveises og skrus i gulvet, da klarer du å ta det ut om du fjerner stolene. Så kan du kjøpe skrukoblinger fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 ligger 2 eller 3 ferdigbur til salgs i deler selges delen av forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Er vel tenkt som show ja, da det skal være bil som skal ha skilter og ikke verdens heftigste motorbygg. Vil ha et bur som ser bra ut, og ikke er vanskelig å fjerne om jeg finner ut jeg vil ha det vekk, EU osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå