SondreLM Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Da den andre tråden var så rotete, lager jeg meg en ny. Bilen er en 1994 mod. 318is sedan (originalt sedan, yes ) Da jeg kjøpte bilen, var den relativt sliten. Manglet noen lister her og der, en del rust i skjermer, jekkfester ol. Fikk også med en mangellapp fra EU, som selvsagt ble utbedret. Da jeg kjøpte den: Etterhvert har det skjedd en del med bilen. Mye av rusten er blitt tatt, nye lykter er kjøpt rundtom, sort grill er montert, justerbar senk osvosv.. Eneste som gjenstår er rust i alle 4 skjermene, men jeg har begge fremskjermene liggende. Har også vært innom en del felgsett, blant annet div. 18", men har kommet frem til at 17" er perfekt str. på E36 Enough talk, pics: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Fikk ikke lagt inn de "nye" bildene nå, kommer senere i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 is, selv om det er 4er, er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Jada, er ikke så verst, men lysten på 6'er lever i beste velgående Fikk ikke lagt ut bilder av hvordan bilen er nå da bildene ikke er på min data. Men skal se om jeg får gjort det senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SindreR Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Fant et bilde av kebaben på pcn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Se der ja, gode ting. Den svarte er da min, er ikke bygget om til E30 enda Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Såg ut som den der hadde kommet seg endel siden sist eg såg den ja Riktige mods Ikke sett deg i Bergens område men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Ja, har brått blitt bedre Driver å ser på bbs rs replicas nå, mens jeg venter på lakk av nye skjermer foran og nye sideskjørt (mistet ett på vei hjem fra austevoll ). Ellers blir det sveising av nye hjulbuer bak i høst/vinter, samt ny frontfanger da denne er sprukket litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 synes du skal beholde de felgene der jeg grisefete!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Tøft med classII... men når bmw ingeniørene har designet ekstra tynne gulvtepper, tynnere glasss i vinduene, mindre støydemping, smidde felger og tatt bort options som klimaanlegg og elektriske ruter bak så er det synd å ødelegge det ved å montere ettermarkedshjul og div andre kjipe deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Tøft med classII... men når bmw ingeniørene har designet ekstra tynne gulvtepper, tynnere glasss i vinduene, mindre støydemping, smidde felger og tatt bort options som klimaanlegg og elektriske ruter bak så er det synd å ødelegge det ved å montere ettermarkedshjul og div andre kjipe deler.. true true!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 synes du skal beholde de felgene der jeg grisefete!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Vel.. Eneste jeg har fjernet er felgene, men de ligger fortsatt i kjelleren. Hva du mener er kjipe deler, er meg likegyldig, for å være ærlig men takk for innspill. Forresten, det var elvinduer bak sist jeg sjekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SindreR Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Tøft med classII... men når bmw ingeniørene har designet ekstra tynne gulvtepper, tynnere glasss i vinduene, mindre støydemping, smidde felger og tatt bort options som klimaanlegg og elektriske ruter bak så er det synd å ødelegge det ved å montere ettermarkedshjul og div andre kjipe deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Tøft med classII... men når bmw ingeniørene har designet ekstra tynne gulvtepper, tynnere glasss i vinduene, mindre støydemping, smidde felger og tatt bort options som klimaanlegg og elektriske ruter bak så er det synd å ødelegge det ved å montere ettermarkedshjul og div andre kjipe deler.. Helt sikker på at alt det der stemmer? Eide denne Sondrebilen før, og kan ikke si at jeg merket noe til noe som helst forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå