Gå til innhold

BMW 318iS Class II

SondreLM
 Share

Anbefalte innlegg

Da den andre tråden var så rotete, lager jeg meg en ny. Bilen er en 1994 mod. 318is sedan (originalt sedan, yes :) )

Da jeg kjøpte bilen, var den relativt sliten. Manglet noen lister her og der, en del rust i skjermer, jekkfester ol. Fikk også med en mangellapp fra EU, som selvsagt ble utbedret.

Da jeg kjøpte den:

d8yiurucj7inqxfolahc.jpg

Etterhvert har det skjedd en del med bilen. Mye av rusten er blitt tatt, nye lykter er kjøpt rundtom, sort grill er montert, justerbar senk osvosv.. Eneste som gjenstår er rust i alle 4 skjermene, men jeg har begge fremskjermene liggende. Har også vært innom en del felgsett, blant annet div. 18", men har kommet frem til at 17" er perfekt str. på E36 :)

Enough talk, pics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har brått blitt bedre :) Driver å ser på bbs rs replicas nå, mens jeg venter på lakk av nye skjermer foran og nye sideskjørt (mistet ett på vei hjem fra austevoll :P). Ellers blir det sveising av nye hjulbuer bak i høst/vinter, samt ny frontfanger da denne er sprukket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med classII... men når bmw ingeniørene har designet ekstra tynne gulvtepper, tynnere glasss i vinduene, mindre støydemping, smidde felger og tatt bort options som klimaanlegg og elektriske ruter bak så er det synd å ødelegge det ved å montere ettermarkedshjul og div andre kjipe deler.. :wink:

true true!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med classII... men når bmw ingeniørene har designet ekstra tynne gulvtepper, tynnere glasss i vinduene, mindre støydemping, smidde felger og tatt bort options som klimaanlegg og elektriske ruter bak så er det synd å ødelegge det ved å montere ettermarkedshjul og div andre kjipe deler.. :wink:

i6a525a18gyui1as3luc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker på at alt det der stemmer? Eide denne Sondrebilen før, og kan ikke si at jeg merket noe til noe som helst forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...