GiljeN Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 fremme bak ?. tror jeg har fremme en eller aen plass kan se i morgen. bak har jeg m5 bremser me nye skiver og nye redstuff klosser aldri brukt
tonyku Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Jeg har og både framme og bak. Giljen: Dim på skive bak? 3.6 eller 3.8 M5?
tonyku Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Lykke til med å kjøpe deg deler viss du skal være så kravstor som det her. kan du pusse dem GODT, og fiksa stempla inni begge calippera bak ? smøre de osv.. så de går lett ut og inn.. da kan det bli aktuelt
kenna9k Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 skulle egt stå nye calippere på tråden da.. orker ikke drive med detta selv.. så om du hadde gjort det kunne jeg jo kjøpt! ; )
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Hvorfor i all verden må de være oppusset? Om du trenger nye kan du kjøpe til 4500kr pr stk inkl klaver, eller så kan du kjøpe noen strøkne brukte av meg for en tusenlapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå