sufii Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Som topic sier så er jeg veldig interessert i å kjøpe veivsensor og kamakselsensor orginale sensorer selvfølgelig, så om noen har dette liggende send meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Jeg har nok det liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Noen andre vær så snill? Dirtydicky sa at hadde dette liggende og at han skulle sende dem, men nå har jeg tilsammen ventet i tre uker uten noen sensorer, og personen er heller ikke så lett å få tak i. Så dette er en useriøs selger isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Sånt lønner seg å kjøpe nytt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ja, det tror jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå