Gå til innhold

20" Ac schnitzer felger selges/byttes

CaS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har 4 acs felger som jeg vil bytte/selge da 2 av de er punktert og litt kant skader! Er mest sannsynelig kopi felger, men er usikker så skal ta bilder osv så kanskje andre kan bedømme det:) Har sitti på en E46 Coupe så regner med att ett er der etter :)

Mer info og bilder kommer etter hvert:) Så om noen kunne tenke seg å bytte med meg må det være med dekk da jeg skal ha de på bilen så fortsom mulig:)

Dette er bare ett illustrasjons bilde så dere skal se hvordan type acs felger det er:)

c6plygxx8xnvd86shiqb.gif

Mer info og bilder kommer etter hvert:) Så om noen kunne tenke seg å bytte med meg må det være med dekk da jeg skal ha de på bilen så fortsom mulig:)

Kom med bytte forslag eller bud :)

Mvh Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er intt i å kjøpe de! Kan du sende bilde på mms eller på epost?:)

Jeg jobber osv litt mye nå, men skal ordne bilder i løpet av helgen:) Skal ikke være alt for dyrt å fikse de 2 med skader:)

Hva er du villig til å gi for de da? Bra dekk på de 2 andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og må man sende felgen din på reparasjon for at den skal være brukan? eller er den bare utseendesmessig??:)

Den ene må nok leveres for å repareres da innsiden på den ene felgen er skadet rundt hele, men er vel ikke alt for dyrt det trur jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Bumper denne da jeg har bestemt meg for å selge felgene igjen, skal få lagt ut noe bilder av skadene på begge bak felgene da begge bak er punkter og noe skader på, så får komme med bytte forslag eller bud om det kan være av interesse:)

Bilder av skadene kommer i løpet av uka, mvh Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...