CaS Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Hei har 4 acs felger som jeg vil bytte/selge da 2 av de er punktert og litt kant skader! Er mest sannsynelig kopi felger, men er usikker så skal ta bilder osv så kanskje andre kan bedømme det:) Har sitti på en E46 Coupe så regner med att ett er der etter Mer info og bilder kommer etter hvert:) Så om noen kunne tenke seg å bytte med meg må det være med dekk da jeg skal ha de på bilen så fortsom mulig:) Dette er bare ett illustrasjons bilde så dere skal se hvordan type acs felger det er:) Mer info og bilder kommer etter hvert:) Så om noen kunne tenke seg å bytte med meg må det være med dekk da jeg skal ha de på bilen så fortsom mulig:) Kom med bytte forslag eller bud Mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Jeg er intt i å kjøpe de! Kan du sende bilde på mms eller på epost? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Jeg er intt i å kjøpe de! Kan du sende bilde på mms eller på epost? Jeg jobber osv litt mye nå, men skal ordne bilder i løpet av helgen:) Skal ikke være alt for dyrt å fikse de 2 med skader:) Hva er du villig til å gi for de da? Bra dekk på de 2 andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 spørs om det er kopi eller ikke å spørs på tilstand. spørs helt hva du MÅ ha for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Skal få tætt bilder i morgen, men må sende de på MMS for pc funker ikke om dagen, så send mld her med nummer så sender jeg bilder på MMS Ser helst at de blir hentet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Her er noen bilder av felgene på bile min så dere kan se litt mer hvordan de ser ut, skal få tatt bilder av de 2 med skader og legge ut Har desverre fått en del mer å gjøre så har ikke hatt tid til det Mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad523 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 jeg har 18" M-contour 2 felger med omtrent nye dekk, disse passer rett på E46 som jeg mulig er interressert i å bytte:) disse er i brukbar stand og er originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 jeg har 18" M-contour 2 felger med omtrent nye dekk, disse passer rett på E46 som jeg mulig er interressert i å bytte:) disse er i brukbar stand og er originale. Kan være av interesse det, har du bilder av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Skal få lagt ut noen bilder i kveld av skadene, viser seg at det er kun den ene felgen som er blitt skadet:) får bilder i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad523 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 kan sende bilder ja, men jeg har ikke sjans til å møte deg noen sted siden førerkortet ble borte:P innpress på felgene dine er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad523 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 og må man sende felgen din på reparasjon for at den skal være brukan? eller er den bare utseendesmessig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 og må man sende felgen din på reparasjon for at den skal være brukan? eller er den bare utseendesmessig?? Den ene må nok leveres for å repareres da innsiden på den ene felgen er skadet rundt hele, men er vel ikke alt for dyrt det trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Bumper denne da jeg har bestemt meg for å selge felgene igjen, skal få lagt ut noe bilder av skadene på begge bak felgene da begge bak er punkter og noe skader på, så får komme med bytte forslag eller bud om det kan være av interesse:) Bilder av skadene kommer i løpet av uka, mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå