simhelg Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Selger min 320D 04 modell grunnet oppussing av huset, og er ute etter en billigere bil i mellomtiden. Drikker lite! har vert ned i 0,45 på mila ved langkjøring!! Bilen er godt tatt vare på av både meg og forje eiger. Holdt ryddig og pen til en vær tid. Nye bremser fremme og bak, Skiver og klosser, samt håndbrekk. servicehefte følger med. Ellers er det MYE utstyr på bilen!! 134000km, mpakke, Computer, cd veksler, Navigasjonssystem, sportsstoler, telefon, bluetooth, xenon, varmeseter, el speil, el nebl. sladrespeil, farget glass, nye sommerdekk 2010, ok vinterdekk, sort alcatara skinn seter, multiratt, el vinduer, osv.. Fler bilder kan legges ut eller sendes på mail om detter er ønskelig. Ring eller pm. 41455754 - simon@hmelektro.no Eu ok til 2012 Selges med tungt hjerte. Kan byttes i fin e30 eller e36, med mellomlegg til meg. Mvh Simon
simhelg Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Bump? Gode piggfrie vinterdekk!! Imponert over fremkommeligheten. 185 000,-
simhelg Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Kan ta varebil som delbetaling, Helst 3 seter men alt av interesse.
simhelg Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Jeg bor i Ålesund, men har en mor som bor i Oslo, så kan leveres den strekningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå