kårekloak Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 anbefaler ikke og kappe, du kan da få problemer med pkk, om du blir stoppet i teknisk kan du i værste fall miste kortet og skilt på bilen. blir fort mye dyrere en og kjøpe orntlige saker fra første stund..ser du skriver du har bilstein dempere på bilen, men du sier ingenting om det er med vanlig høyde eller sprint demperene som da er kortere. du må ha kortere dempere om du skal senke mer en 40mm ellers vil du få problemer med at fjera blir løs når man jekker opp bilen og det blir ikke godkjent. regner med at dette skal på e34en du nevner her.. selv hadde jeg lowtech fjerer 60-40 med bilstein sprint dempere på en 525 jeg hadde tidligere, bak var høyden fin men den kune gjerne vært ned ca 1cm til fremme, dette kan man jo få til med senkeskåler. men det beste er jo coilovers da du kan justere det akkurat slik du selv vil men dette er jo ikke gratis det heller. husk at du kan risikere og måtte space ut felger om du har for brede felger med høyt innpress. dette måtte til på orginal felgene på m5en og på orginal felgene på e46en jeg har montert coilovers på regner med at det sitter dempere med vanlig høyde, det sa ikke forrige eier noe om. Har egentlig ikke lyst til å kjøpe på noe nå siden disse er helt nye rundt om. Men bare den ikke senkes lavere enn 40mm så mener du det vil gå bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå