Gå til innhold

Partivarer til BMW? Frakt av deler Tyskland-Norge?

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sjekket adressene på de to stedene, og de lå litt utenfor ruta mi. Men det kan godt hende den blir utvidet.. Er nok flere slike ratt i tyskland også. For rattet tar jeg 500,- i frakt, taktrekket ca 1500. Det er to ting som spiller noen rolle mht fraktprisen.. Hvor ting befinner seg, og hvor mye plass det tar. Har en stor bil, men ser for meg at den kan bli ganske full:)

Skrevet
Sjekket adressene på de to stedene, og de lå litt utenfor ruta mi. Men det kan godt hende den blir utvidet.. Er nok flere slike ratt i tyskland også. For rattet tar jeg 500,- i frakt, taktrekket ca 1500. Det er to ting som spiller noen rolle mht fraktprisen.. Hvor ting befinner seg, og hvor mye plass det tar. Har en stor bil, men ser for meg at den kan bli ganske full:)

Hvor er "ruten" din da? Slik at jeg kan finne varer som er innenfor :P Hvilken bil har du til å frakte?

Skrevet

Jeg kjører iallefall store deler av nord-tyskland, ruten er ikke helt fastsatt ennå, men skal få gjort det ganske snart. Kjører Lang og høy sprinter (08 mod 318cdi) Ganske god plass i den.

Skrevet

Skal høre med leverandøren hvilken pris vi kan få på M5 front.. det beste hadde vært å fått med flere, for da blir det billigere på alle måter..

Skrevet

Skal høre med leverandør i morgen hvilken pris vi kan få på M5 fangere til E39:) Og hvor mange vi må kjøpe etc.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
Skrevet

Har igrunn startet opp butikk igjen så denne tråden er ikke så aktuell fra min side lenger, men send gjerne en PM om dere har konkret forespørsel på deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...