Skaar Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Bilen er en orginal Shadowline, 1997 modell, gått 155.000 Bilen er mye påkostet det siste året. Kjøpte bilen orginal. Er med stoffseter, noe slitt førersete. Nevner: * Spax RSX justerbare coilovers * Proffsotede vinduer bak (5 års garanti) * Hella facelift frontlykter * Depo facelift baklykter * M5 speil * M-list bagasjeromslokk * Scorpion eksos * K&N filter * 19'' felger m/dekk (mye strekk) * Sort facelift grill * Ny CD-spiller * Ny servopumpe * Bremseklosser og skiver på alle 4 * Bremserør * Bremsesko bak * Batteri Eksos og luftfilter fører til en meget fin lyd. Ikke for høy, men får fint frem sekser-snerret. I tilegg så kan anlegg medfølge. 2 stk 12'' Ground Zero Hydrogen subwoofers (Nypris 2200 per stk), samt Cadence forsterker (husker ikke modell nå, pris ca 5.000), samt alt av ledninger og en påbegynt båndpasskasse. Erfaringsmessig skal dette spille meget bra. Bilen ble netopp EU-godkjent, og coilovers står i vognkortet. Grunnen til den lave prisen i forhold til hva den er påkostet er at jeg hadde ett lite uhell, så kanalen må byttes, og bilen er litt rammeskeiv. Dette er kostnader jeg ikke har råd til som student, så derfor selges bilen til noen som har tid og mulighet til å ta vare på den videre. Dessuten er også en føler gåen, så antispinn-funksjonen er utkoblet konstant. Lyser også Airbag-lys i dashbordet. Bilen er meget bra for rust, noen steinsprutflekker på panser, litt i underkant av bagasjelokk, og nå også litt der lakken har sprukket på passasjersiden. Under ser det veldig bra ut mtp alder. Bilen selges nå for 25.000, og helst før fredag. Her er fortsatt mye bil igjen, for den som har tid til å sette den i stand igjen. Kontakt på PM, eller tlf 416 88 467 (sms, eller ring etter 16:00) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ny pris, pga skade. Skal til forhandler idag og høre hva jeg får for den når foreldrene mine skal ha seg ny bil, men tviler på at det blir så altfor mye. Prøver derfor å se hva jeg kan få for den privat. Edit: Bilen selges for 25.000, første mann til mølla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Oppdatert pris og info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 den du smadra i fortauskanten? åssen ble den rammeskeiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Tok en fortauskant med kanalen ja, så kanalen er skjeiv, og innerkanalen, samt mest sannsynlig B-stolpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Tok en fortauskant med kanalen ja, så kanalen er skjeiv, og innerkanalen, samt mest sannsynlig B-stolpen. leste litt på tråden din å lurte på noen små ting, er den meldt inn at den er kondemert? eller mulig og redde den ennå? er noe interessert men siden du ratter rundt i en annen bil gjetter jeg den ikke er helt forsvarlig og kjøre rundt i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Er ikke forsvarlig nei, fikk beskjed fra verksted om å bare la den stå. Tror den er meldt inn som kondemnert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Er ikke forsvarlig nei, fikk beskjed fra verksted om å bare la den stå. Tror den er meldt inn som kondemnert. skaden e så omfattende altså mulig å ta noen flere bilder av skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Er det mulig å få den registrert igjen om den fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå