spaix Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 hei! hørt mye forskjellig om dagen om div spillere som er bedre enn andre, spesielt har jeg hørt av alpine har svært gode, men selv syns jeg keenwood er veldig bra spiller, noen som skal komme med noen forslag? det skal brukes til : alpine- mpr-m2000 sub: MTX thunder 9500 15'' skal stå i en bmw e36 å håper dette villl spille ekstremt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Alpine og Pioneer er vel de merkene som har flest tilhengere. Har hatt begge selv og liker lyden fra begge + kvalitetsfølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Kenwood-spilleren som du har blitt fortalt om på bilstereoforumet.no har masse fine funksjoner. Det man trenger å vite for å anbefale deg noe, er å vite hvilke krav du stiller, og hvilke funksjoner/egenskaper du er avhengig av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 90% av gutta jeg kjenner med bil velger Alpine.. Men som username sier, så spiller det inn mye hva av krav du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 90% av gutta jeg kjenner med bil velger Alpine..Men som username sier, så spiller det inn mye hva av krav du har.. Kanskje ikke så rart, for Alpine pleier å ha ganske gode spillere Pioneer har også noen gode spillere(P88RS, P99RS, DEX-90 osv), om man trenger masse justeringsfunksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå