slperformance Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Selger en sats,6stk, Magnecor KV85 Competition pluggledninger. Passer muligens M50\S motorer? 850,- Evt bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 passer de s38b38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 passer de s38b38? Tja, litt usikker da jeg ikke har prøvd de på s38b38..... Men ser ut som de skal være til en 6èr med "midtmontert" plugg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Passer muligens M50\S motorer? 850,- Evt bud. Har du mulighet til å få sjekket opp i dette 100 %? Har en S50B30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Har sjekket litt, men det er litt vanskelig da jeg ikke har en pluggledning fra en S motor. Da kunne jeg ha sammenlignet tennhylselengde og diameter på støvtetting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå