Gå til innhold

fish' E87 118d Performance uten å prestere. :-)


fish
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja :) senk nå så er du i mål! :applause:

Hvorfor skal jeg være i mål? Nei, det får de som holder på med idrett ta seg av.

Sent from my iPad using Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, si det. Dattera mi hadde jentefest her hjemme i kveld, så vi "voksne" var jaget litt ut. Var på besøk hos bekjente til rundt midnatt, så reiste vi hjem. Da falt fristelsen for en kald en og sitte på PC'n å se på bilder som er lagt ut fra treffet i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ut av det løse staget under bilen?

Har spurt og fått svar. Det er en vibrasjonsdemper som står på eksosanlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Seriøst! Du handla Vertini Concave jo! Kuult :D Husker jeg drømte om disse felgene når dem kom i fjor! Seriøst lekkert, blir så gromt når du får senka den litt kombinert med de andre modsene du har planlagt. Best jeg følger med her fremover skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) senk nå så er du i mål! :applause:

Hvorfor skal jeg være i mål? Nei, det får de som holder på med idrett ta seg av.

Dumme meg.. Skal aldri gjennta seg ;) Ble i alle fall bra da, det var liksom poenget :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst! Du handla Vertini Concave jo! Kuult :D Husker jeg drømte om disse felgene når dem kom i fjor! Seriøst lekkert, blir så gromt når du får senka den litt kombinert med de andre modsene du har planlagt. Best jeg følger med her fremover skjønner jeg :)

Joda, ble Vertini Concave til slutt. Men som du ser i tråden så var det mye frem og tilbake. Dekkforhandleren truet med å legge meg inn på psyk. Var så ofte og lenge i butikken at jeg har fått krav om å betale husleie til dekkforhandleren. :lol:

Må få senket litt nå, trenger litt negativ camber for å få felgen til å bikke litt innafor toppen av hjulbuen. Tenker jeg prøver å få senk/felg/dekk godkjent i vognkortet.

Så mye mer enn det som er bestilt tror jeg det ikke blir fremover. Kona og jeg er ikke enige i prioriteringene, men hun skal få viljen sin så bilen blir sotet helt frem. Setter jobben bort til proffer og det kommer på 4500,- samt en service som hu dama i iDrive'n maser om til ca 4500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) senk nå så er du i mål! :applause:

Hvorfor skal jeg være i mål? Nei, det får de som holder på med idrett ta seg av.

Dumme meg.. Skal aldri gjennta seg ;) Ble i alle fall bra da, det var liksom poenget :roll:

Hehe.. Skjønte den. Men jeg takker så mye, liker at du liker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...