Monica 325i Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 hei. har leita rundt på forumet ette noko veti svar meen va lite å finna! da eg lure på e ka som må t for å få litt meir HK og bedre aks/bunndrag enn ka som e i motoren i dag? Bilen e ein Orginal 325i 91 med orginalt luftfilter og orginal eksos.
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Grenrør, sportseksos, chip og "kon-filter" er vel det som kan gjøres for lett trim av en sugemotor, om man ikke skal gå det i sømene.
D.Toft Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 www.trimchip.com jeg merket forskjell med denne chippen hadde dog grenrør med tilhørendes effektanlegg, stort K&N filter og trimkam.
Monica 325i Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 takk for svar! Planen min va å bytte til kvasskamm, grenrør, effektannlegg og kn/greenfilter/pipercross! kor masse vil detta hjelpa? e ikkje interissert i å bygge turbo eller legge ut peng i større motor pga pengane ikkje strekke til ennda, lærling lønna e liiita
Lex-Talionis Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Få med chip også Godt merkbart iallefall Men syns du skal guffe på med turbokit jeg er ikke allverden av kostnad med et turbokit da Får det nesten kasta etter deg på ebay
Monica 325i Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Få med chip også Godt merkbart iallefall Men syns du skal guffe på med turbokit jeg er ikke allverden av kostnad med et turbokit da Får det nesten kasta etter deg på ebay okay meen vist eg ska ha turbo på motoren e eg avhengig av at nokon kan ver me å hjelpe meg heile tida for eg tør kje legge ut på noko turbobygg aleina meen selvfølgeli konge hadde da vore me turbo
Lex-Talionis Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Aha skjønner Men må da være noen gentlemen som kan hjelpe deg ? Men kjør på med det som er nevnt ang sugemotor du ¨så får du nok et merkbart bedre register
Monica 325i Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Aha skjønner Men må da være noen gentlemen som kan hjelpe deg ?Men kjør på med det som er nevnt ang sugemotor du ¨så får du nok et merkbart bedre register Jau gentlemanna e da alltids meen ska ha tie t da å alt men ordna seg nok! men ska da bli turbobygg so verte da ikkje noko billigreie da ska ver skikkeli alt liksom, men ca pris trur da da vert på da?
Lex-Talionis Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 tenker du pris på sugetrim? Vet egentlig ikke prisene på det Aldri sugetrimma før selv, kun turbo Men jeg handler nesten alt av deler på ebay eller andre steder:) Usa f.eks. Masse å spare Får smidde stempler for nesten halve prisen der.
Monica 325i Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 tenker du pris på sugetrim? Vet egentlig ikke prisene på det Aldri sugetrimma før selv, kun turbo Men jeg handler nesten alt av deler på ebay eller andre steder:) Usa f.eks. Masse å spare Får smidde stempler for nesten halve prisen der. va pris på turbo bygg eg tenkte på har høyrt ebay har mykje billi, har aldri handla der frå før
Lex-Talionis Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Skal du ha full pakke? Da blir det jo fort noen lapper da stempler får du for 7 lapper på døra,råder ca 4 lapper,intercooler 1000 lapp, turbo+grenrør 5-10000,datasprut 5-10000,dyser 2000-3000kr,bensinpumpe 1000-2000, anna topp pakning 1500-2000+ masse anna Blir fort kr som du ser masse jeg ikke har mer her.. men dette er noe av det som koster mest
Monica 325i Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 Skal du ha full pakke? Da blir det jo fort noen lapper da stempler får du for 7 lapper på døra,råder ca 4 lapper,intercooler 1000 lapp, turbo+grenrør 5-10000,datasprut 5-10000,dyser 2000-3000kr,bensinpumpe 1000-2000, anna topp pakning 1500-2000+ masse anna Blir fort kr som du ser masse jeg ikke har mer her.. men dette er noe av det som koster mest uff høyrtes ut so da kjeme t å bli meget dyrt desverre, nesten so da frista meir å kjøpa m3 motoren jo:) men trur berre da blir da eg skreiv litt lengre oppi her:)
Lex-Talionis Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Hehe.. Og så komme maskinering og alt i tillegg også ingen billig moro;) joa,men m3 hadde ikke gått så bra som en turbo motor med sånn oppsett da men gå for litt lett sugetrim du;)
Monica 325i Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Hehe.. Og så komme maskinering og alt i tillegg også ingen billig moro;) joa,men m3 hadde ikke gått så bra som en turbo motor med sånn oppsett da men gå for litt lett sugetrim du;) hehe ja nettopp! ja men me m3 motoren hadde da jo vore meir kjekt me enn 325 motoren som står i vist ikkje turbo hadde vore eit alternativ! meen kor e da billigast å kjøpa kvalitets deler? tenkte scorpion eksos værtfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå