Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

har leita rundt på forumet ette noko veti svar meen va lite å finna!

da eg lure på e ka som må t for å få litt meir HK og bedre aks/bunndrag enn ka som e i motoren i dag?

Bilen e ein Orginal 325i 91 med orginalt luftfilter og orginal eksos.:)

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Grenrør, sportseksos, chip og "kon-filter" er vel det som kan gjøres for lett trim av en sugemotor, om man ikke skal gå det i sømene.:)

Skrevet

takk for svar!

Planen min va å bytte til kvasskamm, grenrør, effektannlegg og kn/greenfilter/pipercross!

kor masse vil detta hjelpa? :)

e ikkje interissert i å bygge turbo eller legge ut peng i større motor pga pengane ikkje strekke til ennda, lærling lønna e liiita :P:)

Skrevet
Få med chip også :) Godt merkbart iallefall :)

Men syns du skal guffe på med turbokit jeg :) er ikke allverden av kostnad med et turbokit da :)

Får det nesten kasta etter deg på ebay :)

okay :)

meen vist eg ska ha turbo på motoren e eg avhengig av at nokon kan ver me å hjelpe meg heile tida for eg tør kje legge ut på noko turbobygg aleina :)

meen selvfølgeli konge hadde da vore me turbo :)

Skrevet
Aha ;) skjønner :) Men må da være noen gentlemen som kan hjelpe deg ?:P

Men kjør på med det som er nevnt ang sugemotor du :) ¨så får du nok et merkbart bedre register :)

Jau gentlemanna e da alltids meen ska ha tie t da å alt men ordna seg nok! :)

men ska da bli turbobygg so verte da ikkje noko billigreie da ska ver skikkeli alt liksom, men ca pris trur da da vert på da? :)

Skrevet

tenker du pris på sugetrim? Vet egentlig ikke prisene på det :)

Aldri sugetrimma før selv, kun turbo :)

Men jeg handler nesten alt av deler på ebay eller andre steder:) Usa f.eks. Masse å spare :) Får smidde stempler for nesten halve prisen der.

Skrevet
tenker du pris på sugetrim? Vet egentlig ikke prisene på det :)

Aldri sugetrimma før selv, kun turbo :)

Men jeg handler nesten alt av deler på ebay eller andre steder:) Usa f.eks. Masse å spare :) Får smidde stempler for nesten halve prisen der.

va pris på turbo bygg eg tenkte på :)

har høyrt ebay har mykje billi, har aldri handla der frå før :)

Skrevet

Skal du ha full pakke? Da blir det jo fort noen lapper da :) stempler får du for 7 lapper på døra,råder ca 4 lapper,intercooler 1000 lapp, turbo+grenrør 5-10000,datasprut 5-10000,dyser 2000-3000kr,bensinpumpe 1000-2000, anna topp pakning 1500-2000+ masse anna :) Blir fort kr som du ser :) masse jeg ikke har mer her.. men dette er noe av det som koster mest :)

Skrevet
Skal du ha full pakke? Da blir det jo fort noen lapper da :) stempler får du for 7 lapper på døra,råder ca 4 lapper,intercooler 1000 lapp, turbo+grenrør 5-10000,datasprut 5-10000,dyser 2000-3000kr,bensinpumpe 1000-2000, anna topp pakning 1500-2000+ masse anna :) Blir fort kr som du ser :) masse jeg ikke har mer her.. men dette er noe av det som koster mest :)

uff høyrtes ut so da kjeme t å bli meget dyrt desverre, nesten so da frista meir å kjøpa m3 motoren jo:) men trur berre da blir da eg skreiv litt lengre oppi her:)

Skrevet
Hehe.. Og så komme maskinering og alt i tillegg også:P ingen billig moro;) joa,men m3 hadde ikke gått så bra som en turbo motor med sånn oppsett da ;) men gå for litt lett sugetrim du;)

hehe ja nettopp! ja men me m3 motoren hadde da jo vore meir kjekt me enn 325 motoren som står i vist ikkje turbo hadde vore eit alternativ! :)

meen kor e da billigast å kjøpa kvalitets deler?

tenkte scorpion eksos værtfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...