wicky124 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Drøyt å rakke ned på folien..MANGE trekker om bilene i matt folie..både sort og hvit. Jeg personlig ville heller valgt den omtalte bilen enn en annen..etter par år med kjøring tar man av folien og bilen er like strøken under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Jeg ser argumentet ditt, men i denne prisklassen er det stort sett rike middelaldrende menn som handler, og de er nok ikke ute etter en "styla" X5. Jeg synes ikke matt svart passer denne bilen i det hele tatt. Men nok OT fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Det interesserer meg ekstremt lite hva dere måtte mene om min bil, noen av oss "middelaldrende" syns styling er morro Send meg gjerne pm om x5`n, hvis dere har flere komentarer, men ikke ødelegg tråden til trådstarter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå