hao Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Hvis det er noe som kan avmagnetisere et batteri på 30 min så skulle det vært tatt patent på dette for å kunne lade el-biler med samme teknologi. Det er nevn en del forslag her men er det noen som er fulgt opp? Hvis det tikker i innslaget er det tydelig lite strøm til starter. Les innlegger til BMW-SofuZ
belfort Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Da får jeg foreløpig konkludere med at det er fuktig og salt havluft som kommer opp i motorrommet og legger seg på batteriet og andre komponenter som gjør at elektronikken kobler helt ut. Som sagt tidligere starter bilen helt fint om vinteren selv etter og ha stått i ro i 14dg. Skal få det sjekket på servicen i august.
a100abt Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Da får jeg foreløpig konkludere med at det er fuktig og salt havluft som kommer opp i motorrommet og legger seg på batteriet og andre komponenter som gjør at elektronikken kobler helt ut. Som sagt tidligere starter bilen helt fint om vinteren selv etter og ha stått i ro i 14dg.Skal få det sjekket på servicen i august. Du kan jo svinge innom å få tatt en batteritest da? Virker mistenkelig at bilen ikke tåler mer ekstern påvirkning før noe går galt. mvh Frode Neergård sent fra min HTC med Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå