kristian_ Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Må få polert BMWen før vinteren, og det er vel kanskje på tide å starte snart. Har en del småriper fra forrige eier. Kjøpte bilen nylig. Hatt den i 1.5 uke. Trenger å få vekk en del vaskeriper, riper ved dører osv. Dette skal gjøres for hånd, er vant til det så, hehe. Har dere noen gode forslag? Jeg har alltid brukt Turtle sin lakkrens, men denne støver så mye, så vil ha noe annet som er bra. Bruker auto glym polish hvis det har noe å si til dere som er eksperter her, hehe. Takk for alle svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 AutoGlym paint renovator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Får vel teste den da, hehe Skal bli deilig å få shinet opp bilen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Gi tilbakemelding på denne! Tenkte å gjøre samme selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Så fort det blir opphold skal jeg teste den. Får stikke og kjøpe den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Swisswax Cleaner Fluid etterfulgt av Swissvax Concorso eller Shield er alltid sikker vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Du klarer ikkje å ta riper for hånd. Men du klarer å skjule dei. (kommer tilbake etter litt vasking) Swissvax Cleaner Fluid (Regular) er min favoritt. Kva slags voks eller lakkforsegling skal du bruke til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 ripefjerning for hånd? du er gal, eller har alt for mye tid til overs... kan fort bruke 45 min på ripefjerning på panser ved 1500 rpm, og du vil gjøre det for hånd... tar jo godt over ei uke det men, meguiars tech wax 2.0 fjerner lette riper og "fyller" i ripene, så resultatet ser bra ut... det er også en sealer (syntetisk voks) så den gir beskyttelse og mer glans i lakken... skillpadde og autofeil styrer jeg glatt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Det er noen dype riper der, men det får jeg eventuelt vurdere etterhvert, og snakke med noen som kan fikse det. Jeg er ute etter å fjerne en del vaskeriper før vinteren, og få den til å skinne litt + beskytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 uansett hvor lenge du står å jobber for hånd, blir det ikke bra... en billigmaskin kan hjelpe deg langt(!!) på vei igrunnen... biltema, enten roterende, eller dual action, så blir det bedre... men prøv for hånd, er det og, lar du det være, hvis ikke, så kjøper du en maksin, og tar det fort og galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Får vel kjøpe meg maskin etterhvert, og se åssen det er. Har tenkt på det en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå