Gå til innhold

BMW M3-R


setra
 Share

Anbefalte innlegg

HPF Feramic steg 2. Fungerer skuddsikkert. 100%

http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... ge_2/12723

Okay, har spurt SSP å litt sånt nå... å jeg har jo hatt en med det nye 550 kitet før men med SMG, der hadde jeg kun original clutch å det funket helt topp... Trenger jeg egentlig bytte tro? Skal jo ikke kjøre helt bajas på banen som som deg ;)

Men litt blårøyk å harde pådrag på motorveien blir det alltids :P

Fikk med sachs racing trykkplate men yngve mente om vi skulle ta ut kassa er det jo bare dumt å ikke bytte lameller å...

Vurderer bare prøve original clutchen først også eventuelt bytte viss det trengs...

Nei, du merker jo fort om det trengs. Men har du først ute girkassen hadde jeg satt i en HPF clutch så slipper du å tenke noe mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HPF Feramic steg 2. Fungerer skuddsikkert. 100%

http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... ge_2/12723

Okay, har spurt SSP å litt sånt nå... å jeg har jo hatt en med det nye 550 kitet før men med SMG, der hadde jeg kun original clutch å det funket helt topp... Trenger jeg egentlig bytte tro? Skal jo ikke kjøre helt bajas på banen som som deg ;)

Men litt blårøyk å harde pådrag på motorveien blir det alltids :P

Fikk med sachs racing trykkplate men yngve mente om vi skulle ta ut kassa er det jo bare dumt å ikke bytte lameller å...

Vurderer bare prøve original clutchen først også eventuelt bytte viss det trengs...

Nei, du merker jo fort om det trengs. Men har du først ute girkassen hadde jeg satt i en HPF clutch så slipper du å tenke noe mer på det.

Ja har mailet di om pris men kassa er ikke ute men Yngve bytter den eventuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide med en ny oppdatering.

Har fått og installert nye fjærer fra Intrax. De forrige var 120kg forran og 60kg bak. De nye er 180kg forran og 90kg bak.

Her er et bilde av de nye fjærene.

Foto0462_zpsbbce4883.jpg

Og her er et bilde av de nye oljeslangene til oljekjøleren. Forhåpentligvis holder tempraturen seg bedre nå.

Foto0468_zps24f13d7b.jpg

Skjærte hull i taket for installasjon av scoopet..

Foto0447_zps192b9fab.jpg

Og her er det på plass.

Foto0456_zps8cc40a41.jpg

Installerte fuel starvation kittet til bimmerworld. Tok ikke så mange bilder under installeringen, men her ser man toppen av den nye bensinpumpen, og slangen som går inn på toppen av den originale.

Foto0476_zpsd9684bd5.jpg

Her er en kul ting som jeg håper jeg aldri får bruk for annent enn i teknisk.. Fia slukker fra OMP.

Foto0477_zps4fbf9b97.jpg

Og fikk satt på "Elite" vingen fra Brooks Motorsport.

Foto0459_zps700fdd57.jpg

Polerte vekk gamle dekk rester og klyste fluer fra fjor året og tok noen bilder...

DSC02924_zpsb8c175cb.jpg

DSC02936_zps7a3de8be.jpg

DSC02935_zpsdee8dc82.jpg

DSC02934_zps7e852a5f.jpg

Ny grafikk kommer til fredag. Det er jeg ganske gira på, og håper det blir sånn jeg ser det for meg.

Første test er til Lørdag på Rudskogen. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værste er at nå som jeg endelig har mannet meg opp til å kjøpe E92, så ser jeg bilder av denne ehr og angrer på det.. forjævli deilig bil ! misunnelig som en idiot !

si ifra om du trenger Lexan vinduer ! har komplett kit liggende nytt i eske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen wrappet, slicksene byttet og bilen står på henger klar for Rudskogen imorgen.

Tok noen bilder av det nye designet. Kommer sikkert flere bilder og videoer imorgen.

Håper dere liker det nye utseende

DSC02958_zpsc2ed3e70.jpgDSC02959_zps2fcf9959.jpg

DSC02960_zps0ddb7707.jpgDSC02963_zpsf3a63fab.jpgDSC02967_zps9984d9c8.jpgDSC02970_zpsdb7f5046.jpgDSC02976_zps4efa55ff.jpgDSC02978_zps4f3e436d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett rett rett!!! :):applause::applause: Fy så rå denne bilen er blitt!!!

Håper du har planer å melde til start i Gatebil i år så det går an å sjekke den ut meir live!!?

Ang kjøring, er det for lite kapital til å kunne stille i GT serien for min del :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...