Gå til innhold

BMW M3-R


setra
 Share

Anbefalte innlegg

Ja skjer jo litt.Har blitt litt endringer på motorsiden iforhold til det som jeg så for meg for noen måneder siden.

 

Istede for å bygge om den motoren jeg har, kjøper jeg en ferdigbygd en fra england. Den kommer om noen få uker forhåpentligvis.

 

Metalforinger i bakstilling er bestilt fra Turner.

 

4,10 utveksling og OS Giken diff er på vei fra henholdsvis Japan og USA.

 

"Diveplanes" er på vei fra Achilles Motorsport.

 

320 tannstag er på plass, men venter på motor for å plassere og koble til elektrisk servo pumpe.

 

Så kort oppsumert er at ting er på gang men ikke på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest gjennom hele tråden din nå, og må si jeg er forbauset over hvor rå bil du har! Kommer til å følge med her framover hvertfall, kjører selv en E45 323i Touring som det forhåpentligvis bli bygd kompressor på etterhvert, men skulle gjerne hatt et nytt karosseri, ekke helt 100 for å si det sånn. Hehe.. Hvordan er alle kostnadene du har hatt på bilen? Utstyret ser ikke veldig billig ut akkurat. Lykke til med årets sesong, satser på at jeg ser deg på Rudskogen i år ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på spindel spaceren fra peebee, som flytter endeleddetet nermere senter av spindelen, ergo mer sving per runde på rattet, (og evt høyere styrevinkel)

Åja sånn ja. Ja det er helt riktig.

Bruker fortsatt den spaceren, så den effekten blir jo mindre nå.

Når jeg satt på spaceren så likte jeg veldig godt hvor mye mer direkte styringen ble. Etterhvert som jeg har fått større erfaring med hvordan kjøre fort, så enderer preferansene seg så nå tenker jeg å gå et lite hakk tilbake igjen.

 

 

Lest gjennom hele tråden din nå, og må si jeg er forbauset over hvor rå bil du har! Kommer til å følge med her framover hvertfall, kjører selv en E45 323i Touring som det forhåpentligvis bli bygd kompressor på etterhvert, men skulle gjerne hatt et nytt karosseri, ekke helt 100 for å si det sånn. Hehe.. Hvordan er alle kostnadene du har hatt på bilen? Utstyret ser ikke veldig billig ut akkurat. Lykke til med årets sesong, satser på at jeg ser deg på Rudskogen i år ! :smile:

 

Hei og takk for det. En kompressor på 323'en din kommer til å gjøre susen ;)

 

Kostnadene er vel veldig rundt regnet 500-600k inkludert kjøp av bil.

 

Ja håper vi ses på Rudskogen iløpet av sesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den blir jo sett på som den beste oppgraderingen når det gjelder el pumper. Jeg har akkurat montert den på min selv. Er også flere gamle M3`r her i landet som har den

 

Så bra! Vist du har noen bilder av hvordan du har løst plassering og slikt hadde det vært kjepefint om du hadde giddet og sendt meg det i en PM.

 

 

Har du noen formeninger om hvor mye Diveplanes hjelper på bilen? Vurderer det selv på min bil.

Nei har ikke det, men tenker at mer downforce foran må være en bra.

Hvertfall når jeg har den store vingen som kan stilles opp og ned for å jevne ut balansen.

Blir spennende å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...