M|Fjeld Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Heisann! På utkikk etter en m30b34/b35 i ok stand som fungerer. Trenger ikke å være strøken motormessig, men må være så komplett som mulig! Skal stå i E30 Er på bimmers daglig, så svarer raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Skal stå i? Har en fra E34 535.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Han skal ha i e30, så tipper det er fra e34 han vill ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Skal stå i? Har en fra E34 535.. Send bilder og info på pm så tar vi det derifra Han skal ha i e30, så tipper det er fra e34 han vill ha ! SKal ha i e30 ja, oppdatert første post.. Om den kommer fra e34 eller e28 er ikke noe farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Har en 90 eller var det 91 mod 3,5l stående. Kjøpte den for ha den til e28'n min og tok den opp for å se over den. Bytta rådelagrene, nytt slipe- og kompletteringsett, ny glideskinne til registerkjede, slipte ventilene tett og planslipte toppen. Blokk og topp står sammenmontert, men siden jeg hadde tenkt å bruke bunnpanne og oljepumpe fra e28'n er ikke det montert. Men jeg har selvsagt e34-delene liggende. Innsuget er heller ikke montert. Det jeg veit mangler er lambdasonde og fordelerlokk. Høres dette interessant ut kan du sende meg en PM Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Du har pm igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå