sammigun Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ønsker BRA M-Tec styling til mitt rustfrie E28-prosjekt. Trenger ikke fangere som er bøyd rundt seg selv og ellers fulle av skader, og ser veldig gjerne at alle lokk følger med. Kan ikke bruke det jeg har fått tak på, så håper noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 hva byr du ? eneste vingen skal jeg beholde.. fronfangern er sprekt på ene lokket unde rpå den "vanlige" plassen.. er med alle lokk på frontfanger. men mangler ett kanalskjørtlokk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Sender du meg litt bilder av dette, også gir du meg en pris på det? Har ett par forskjellige tilbud på PM, men vil ha så fine deler som mulig. Jeg trenger komplett kit, men om noen bare har enkelte deler, så er jeg interessert i det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 sender deg en pm i morra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har vell etterhvert ett komplett M-tech sett som jeg skal selge i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg har også komplett M-tech til E28, mangler kanskje en luke eller noe sånt, 5000spenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Det M-Tech settet jeg fikk tak på er rett og slett for dårlig for bilen min. Jeg skal prøve med massiv bruk av varmepistol, men tviler på at resultatet blir bra. Og det suger max, for bilen skal egentlig til lakkering nå til helgen. Om noen skulle ha liggende fram- og/eller bakfanger type M-Tech, i GOD stand, så er jeg veldig interessert. Skulle helst hatt dem igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå