Gå til innhold

Solgt, kan slettes!

Kvamme
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du det? Jeg har godkjent min M3 med S50, det er en bil som er levert med 4'er og har tyngre karrosseri enn en vanlig E30. Så det er ikke noe problem. Jeg har høyere aksellaster i vognkortet på E30 320en min enn M3en. 30kg mer på fram akselen. 790kg på M3 og 820kg på 320en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg hadde selv en 320 med S50b30 i for 4 år siden.. Den var totalt nedribbet for alt som ikke trengs for bruk på bane.. Den hadde skikkelige bøtte/race stoler, carbon panser, lette felger, ikke baksete, ikke gulvmatte/asfalt, ingen grøftlys, taktrekk, lett eksos ++..

Den veide 1120kg med full tank, som blir 1495kg med 5 personer.. Det er da 60kg under tillatt totalvekt på 1545kg.. Min bil var lettet mye mer enn 60kg for å si det mildt, og S50b30 er vel noe lettere enn S50b32?

Men det vanker tydeligvis flere forskjellige vekter på 320 om din har 820kg foraksel, for de jeg kjenner til har bare 790.. Så kanskje denne også har høyere totalvekter? Isåfall er jeg enig i at det kan gå bra..

Evnt om en finner BT som er villig til å justere ned antall passasjerer, eller er veldig kreativ på letting :)

Beklager avsporingen ovenfor trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...