Lex-Talionis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Har veiv, råder og neddreide stempler klart for turbo mating til salgs Tror komp er 8,5:1. Delene er i bra stand og er ikke herje kjørt:) Delene har gått 15000 km. Vet ikke helt hva dette er verdt? Kom med bud. Skal bort!! Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Ingen som vil ha et budsjett bygg her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Faen må jeg gi det bort for å bli kvitt det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bilder? Veiv slipt eller? Originale råder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 1000.- edit: ups trodde det var blokk, er helst blokka jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Skal få tatt bilder så fort jeg kommer meg inn i verkstedet En annen som har nøkkel og jeg drar til sverige i morgen og blir borte til torsdag kveld. Org 325 veiv med org råder og neddreide stempler. Veiva er akkurat tatt ut av motoren så har ikke sett noe spes på den.Men det lille jeg så virka veldig bra Men har bare gått 15000 siden alt ble satt inn nytt med lager og alt. så det skal være bra Det er fra den turbomotoren til ståle som han hadde til salgs for et par mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ca hvor mye tenkte du deg for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ca hvor mye tenkte du deg for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Vet ikke helt jeg? Bare kom med et bud du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 ër du int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå