sealed Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 og slangen din ser ikke ut til å ha JIC(an) fittings pga ser ut som "KON'en" i svivelen kommer ut mot deg? og heller kanskje 12L millimeter eller tommer fitting Oljetrykks brytere jeg har vert borti som ikke har kon gjengeparti (npt gjenger) er stort sett M12x1,5 eller M14x1,5(og disse trengs kobberskive eller stålgummipakning)
Brian Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 1/8"NPT er jo konagjenger, så ikke rart at den ble hard etterhvert. Det er ikke bare en helt vanlig 1/8 fitting da? Har du ikke noe å sjekke med som er 1/8" og ikke kona? An4 kan det muligens være siden den har 7/16 gjenger, kommer iallefall nært. Men er du sikker på at det er AN fitting da? Skal vel være 1/4 slange om det er AN4 om jeg ikke husker feil.
Concep Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Jeg kan ta bilde av nippelen på kompressoren imorgen, så ser dere jo om hva slags det er, har lite erfaring med div fittings egentlig. Konen i svivelen kommer ut mot meg jo. For alt jeg veit kan det godt hende det ikke er AN i det hele tatt ja, men jeg tok utgangspunkt i dette, siden det er vell det meste vanlige !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå